TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Cool MR2

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #61054  av tojo

Link til småcool MR2(j-spec showcar):
http://www.j-spec.com.au/list/0058/index1.html

#61056  av cameleon

Fyyyy fader!!! Den der likte jeg. Den likte jeg virkelig :D :D :D

#61108  av Erlend

Den var slettes ikke dum nei! Veldig fin :) Men det begynner å bli mange som har de Veilside-kitene nå etterhvert..

#61115  av Zerpent

Den var meget fin. Har ikke helt sansen for Veilside men denne var gjennomført.

#61118  av Zerpent

Den var også fin ja. Men... mangler kvite blinkers. :)

Blir nok noe sånnt på meg inntil jeg får råd til border fronten.

#61119  av Dalan

Zerpent skrev:Den var også fin ja. Men... mangler kvite blinkers. :)

Blir nok noe sånnt på meg inntil jeg får råd til border fronten.
jepp, mangler kvite blinkers, men ellers er den akkurat sånn jeg vil ha min også :)

#61125  av Magne

Åssen styling kit er det på den!?? Slik vil jeg ha min og... ikke for å herme her men jeg vil ha bekjeden til moderat styling som på den der.. Helt perfekt. :)

#61131  av mr.two

Magne skrev:Åssen styling kit er det på den!?? Slik vil jeg ha min og... ikke for å herme her men jeg vil ha bekjeden til moderat styling som på den der.. Helt perfekt. :)
Er vel en Greddy, Tom's combo..Greddy lip og Tom's sideskjørt...

#61176  av Ace

Godt vi har veier til å kjøre noe sånt på (ironi?) :?

#61197  av cameleon

mr.two skrev:
Magne skrev:Åssen styling kit er det på den!?? Slik vil jeg ha min og... ikke for å herme her men jeg vil ha bekjeden til moderat styling som på den der.. Helt perfekt. :)
Er da veilside hele det kittet der :wink:

#61208  av mr.two

cameleon skrev:
mr.two skrev:
Er da veilside hele det kittet der :wink:
Ja det fæle på den sorte bilen ja, men han postet en annen link ovenfor...http://img44.photobucket.com/albums/v13 ... bumper.jpg og den har heldigvis ikke Veilside... :D

#61235  av sindrejl

utrolig fin moderat beskjeden styling, fremhever bare formene på bilen. Sinnsykt pent

#61242  av cameleon

Etter min mening fungerer veilsidekittene kun når bilene er såppas gjennomført som den sorte der. Med de rette felgene, lakken, senkinga og det lille ekstra så er det sinnsykt rått. Det andre kittet der var greit nok. Hadde heller spart penga og kjøpt meg kaminari om jeg skulle ha hatt et beskjedent kit :wink:

#61263  av Ole C

Den var i hvert fall vanvittig lekker!!

Den andre var også veldig pen, men når det er så gjennomført som den første der så er det bare skitlekkert!