TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• VÃ¥rmønstringen pÃ¥ Øvrevoll

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#781  av arild

Litt skuffende at det ikke kom fler med MR2! Det var sikkert over 20 mazda mx-5´er der.

Mr2'ene var plassert rett ved ferrariene.. det tar jeg som et hån fra arangørene  ???

Her er mr2'ene som møtte opp (Jørn G. Innset sin strøkne sorte mk1, Inge Mauseth sin hvite SC mk1, og min røde NA mk2, det var en mk1 til der, men han dro tidlig)

Her er artikkelen på sportsvogn.no

#783  av CelicaTurbo

det var vel sikkert ikke ment hånende?  Men så klart jeg hadde følt meg litt malplassert om jeg måtte plassere min eks MR2 ved siden av en Ferrari så klart..

ellers, jeg er jo vestlending og det virker som om det skjer vanvittig lite i regi av NSK på denne siden av fjellet. Jeg får liksom eposter jevnlig om at "vi samles i klubbhuset i xxx (sett inn lokal oslo bydel her) i morgen kveld dere!!" og da er det ganske tydelig at klubben har en "østlig" hovedvekt. På torsdag fikk jeg regningen på årsmedlemsskapet også, med betalingsfrist for en måned siden?  :)

Edited By MR2 on May 13 2002 @ 12:57

#785  av arild

Jeg har alltid følt meg utenfor når jeg har vært med på noe med NSK. Virker som det er sånne interne "klikker" liksom. Så jeg har aldrig giddi å dratt på sånne møter. Men Vårmønstringa var bra til tross for været! Har vært sol i over en uke, og på søndag regnet det, og i dag er det strålende sol igjen.. typisk

Jeg fikk også regningen over en uke etter forfall.

#787  av CelicaTurbo

men, det er nå ypperlig at noen arrangerer en vårmønstring da, og det er mye tradisjon bak den mønstringen der vistnok..

#854  av mk1 black limited

arild on May 13 2002 @ 13:09 skrev:Jeg har alltid følt meg utenfor når jeg har vært med på noe med NSK. Virker som det er sånne interne "klikker" liksom. Så jeg har aldrig giddi å dratt på sånne møter. Men Vårmønstringa var bra til tross for været! Har vært sol i over en uke, og på søndag regnet det, og i dag er det strålende sol igjen.. typisk

Jeg fikk også regningen over en uke etter forfall.
Som styremedlem i NSK kan jeg jo driste meg til å svare på dette...:-)

Synd du ikke er med på møtene våre, vi er en rimelig sosial og trivelig gjeng. Du har delvis rett i det med klikkene, men vi i styret jobber aktivt med å ta i mot nye fjes på møtene, så bare kom, du! :-)

Vedr. regningen - den kom så sent p.g.a. treghet hos de som leverer medlemsbladet vårt. Beklagelig, men ikke noe vi hadde herredømme over. :-(

#858  av CelicaTurbo

hvilket minner meg på at jeg ikke har betalt regningen enda  ???  med studielånet og halvårs bilforsikringen denne måneden føler jeg meg rimelig fattig nå også  :(