TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ulykkesdager for meg!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #60499  av MRQuoc

Det startet vel på lørdag kveld .. fredag og lørdag hadde gått meget bra med gode hendelser .. til noen faenskap skjedde rundt meg

lørdag kveld kom mange "fine" regninger i nettbanken , trodde de hadde fri i helgene, men nada.. og det er mange sifret gjeldsbeløp :s og da ble jeg sittende ganske lenge utover natten for å fundere på hvordan jeg skal løse det økonomiske .. så det ble sen leggetid
og ved sen leggetid , kommer man aldri opp til klokka. 830 på morgen etter.. , jeg kom dermed for sent til en paintball-turnering .. ganske trøtt og fikk litt lett kjeft av kapteinen, jeg rakk såvidt første kampen ..
under 3 kampen stuper jeg for hardt mot bakken og ødelegger jeg ringefinger´n på venstre hånd.. det gikk greit under kampen pga av adrenalinen .. så gikk dagen fint over , og jeg skulle starte bilen .. tom for strøm .. for faenskap! jeg hadde latt bilen stå på med tenningen for å lade en markør .. vel vel .. så spurte jeg da .. 20 biler om de hadde startkabel .. men ikke faen om noen hadde det med .. så fikk jeg en til å kjøre hjem , 2min, unna .. så fikk jeg start på den .. fikk gasset den litt , før gassvaieren røyk?! .. uhm .. hva gjør man så da .. bare meg og en bil til igjen , og jeg ryker vaieren midt inni skauen i Lier! .. , godt den andre bilen hadde avbiter jeg fikk lånt.. så jeg fikk klipt av hylseret og bindt fast vaieren i gasseren .. så vidt det gikk, men hadde konstant turtall på 3000rpm .. dette gikk fint helt hjem .. så begynte det å å bli mørkt da jeg kom hjem , og jeg fikk ikke sett mer på det .. og jeg måtte legge meg siden jeg skulle være i Asker kl. 08 .. igjen forsov jeg meg litt .. og stresset meg inn i bilen kom meg på veien .. så måtte jeg stå i helvetes kø midt i en lang tunnel.. ble forsinket med 15 min til og glemmer at gassvaieren hadde ryket dagen før.. vaieren hoppet av sporet sitt på "buen/vinkelen" og låste seg .. mens jeg er i 120km/t på motorveien .. ingenting å gjøre med det jeg måtte jo rekke jobben .. og hadde cruisecontrol helt frem.. .. så merket jeg fingeren .. ganske hoven .. og enkelte blå flekker!! .. helvete tenker jeg , sikkert brekt den .. mens alle ansatte brydde seg om fingeren med å anbefale meg legesjekk .. :s
på vei hjem ble det litt våt veibane i tunnelen i drammen , jeg hadde på veien hjem låst vaieren noen ganger, men den løsnet seg til tider , jeg gasset litt for mye rundt 90graders svingen og fikk sladd . . . og vaieren låste seg .. og med full kaos i motgående bane .. var jeg utrolig nok kald og bare holdt rattet stille .. og så kom rompa inn igjen etter en lengre tur på vift .. så var det stopp hjemme for å rette det opp ...

nå hadde jeg ikke tid til å hoppe innom noen rekvisita-forhandlere så jeg må kjøre med "påbindte" vaieren imorgen også .. denne gangen har jeg satt den fast i sporet med teip :s .. så håper jeg ting går i orden etterhvert som jeg stresser meg ned litt :s .. for jeg har jo for faen avhengig av den .. den ruller .. og tilslutt må jeg vel sitte med tau inn vinduet ? for å gasse meg frem og tilbake til jobb ? ;p ..

dette var min "noen faens værguder som krangler med hellet mitt"-dager .. ps .. jeg bare fikk ut noe for faen frustrasjon .. men godt alt gikk bra .. håper alt går bra imorgen også ..

#60525  av CelicaTurbo

jøss :shock:

#60536  av Anders gullstein

Det er slike dager en merker at man virkelig lever. :roll:

Hvordan gikk det med fingeren?

#60638  av MRQuoc

det har gått helt fint idag , selv med litt høy turtall i køen , jeg kunne nesten føle øyene i nakken .. nesten som jeg tenkte selv .. "faen til idiot som ruser bilen sin i køen for?! tøffer´n seg haha" ...

Fingeren har det helt ålreit, ganske stiv .. men føler at jeg har fått igjen blodsirkulasjonen etter å ha klipt av gullringen .. jeg kjente blodet strømmet til fingeren når jeg tok den av .. nå er den bare blå i det leddet jeg eventuelt har forstuet og ikke i den som er ytterst .. vi håper på en bedre slutt på uka ..

og nå skal jeg få tatt meg en dusj og roe ned frustrasjonen min for tiden ..