TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Film: Rudskogen 20.08.04

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#57485  av jan-erik

fin film Tore. Du lekte litt i sandkassa så jeg :wink: Ellers så det vanvittig glatt ut ja, selv om det så ut som du trivdes med det. Godt jeg ikke var der med de slitte bakdekka mine, hadde nok endt dårlig tror jeg. Ellers fin sladding av den sorte BMW-en.

#57490  av Speeder

jan-erik skrev:fin film Tore. Du lekte litt i sandkassa så jeg :wink: Ellers så det vanvittig glatt ut ja, selv om det så ut som du trivdes med det. Godt jeg ikke var der med de slitte bakdekka mine, hadde nok endt dårlig tror jeg. Ellers fin sladding av den sorte BMW-en.
Hehe, ja gjørde det gitt :? Som du sikkert så, var halve slakter`n sperret av, dette ble litt smalt for min smak, måtte jo nesten bremse ved 100M merket. Kunne muligens ha presset meg gjennom svingen, men valgte heller å kjøre rett frem i sandfella. Bedere det enn å risikere å komme sidelengs ut i sanda.

Det var artig utpå der ja, såklart ingen bra tider, men morsomt var det. I S-kombinasjonen på baksiden ble det i tilegg sølt en hel del olje, og det hjalp ikke akkurat :lol:

#57589  av Arne rebel

Ble misunelig når jeg så filmen... Hadde tenkt å stille. Våknet opp på fredag med å spy, dro på jobb og kjøpte nye dekk og kastet opp igjen. Kom meg til Moss og spydde igjen, valgte da å dra hjem :( Foresten en bra klippet sammen film.

#57728  av mk1 black limited

Fin film, ja - men han Audi'en på slutten av langsiden hadde jeg tatt noen alvorsord med i depotet...og at du tørte å kjøre forbi den Volvo stasjonsvognen i langsvingen fatter jeg ikke...:-)

PS: Det ene bremselyset ditt virker ikke - fiks!!! ;-)

#57746  av Speeder

mk1 black limited skrev:Fin film, ja - men han Audi'en på slutten av langsiden hadde jeg tatt noen alvorsord med i depotet...og at du tørte å kjøre forbi den Volvo stasjonsvognen i langsvingen fatter jeg ikke...:-)

PS: Det ene bremselyset ditt virker ikke - fiks!!! ;-)
Hehe.. Jada. jeg skal nok få skifta den pæra :)

Den stasjonsvogna kjørte uhorvelig tregt i den svingen(60km\t), og han hadde sladdet i alle svinger rundt banen tidligere. så jeg regnet med att han skulle holde seg i sitt spor. Det var en turbosak, så på sletta hadde jeg ikke sjans...

Agresiv kjøring på den audien ja. abs`n jobba bra der.