TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Super Street

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #57068  av jan-erik

Vet ikke om dette er postet før? Men denne tegningen må vel neste være den ultimate MK3??
Vedlegg
Super Street MR2.jpg
Super Street MR2.jpg (316.06 kiB) Vist 822 ganger

#57079  av Mr2 Mk2

Har den ikke på veggen for ingen grunn vettu :wink:
Vedlegg
IM000267.JPG
IM000267.JPG (505.99 kiB) Vist 816 ganger

#57108  av jan-erik

Jostein skrev:Har den ikke på veggen for ingen grunn vettu :wink:
Litt av en vegg du hadde der gitt, mye snasent der. Regner med du har en vegg for damer også... :lol: . Er visst altfor gammel jeg, lenge siden det hang bilder på "gutterommet".

Men, de plaketene som hang der var vel av Lamborghini Countach, og Porsche 911 Strosek tunet/stylet. Samt sort/hvit pressebilder av Porsche 964 som jeg fikk av Porsche i Tyskland etter å ha sendt brev til dem med forespørsel om bilder og info.

#57110  av chris

jan-erik skrev: Men, de plaketene som hang der var vel av Lamborghini Countach, og Porsche 911 Strosek tunet/stylet. Samt sort/hvit pressebilder av Porsche 964 som jeg fikk av Porsche i Tyskland etter å ha sendt brev til dem med forespørsel om bilder og info.
hvem hadde vel ikke plakat av Countach? Jeg har den fortsatt liggende et sted. Svart Countach med vinge. mmmmm :D Ramma den faktisk inn. Må vel få den opp på veggen igjen når jeg flytter neste gang igjen :P