TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mange folk fra Bergen/Haugesund her?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #55656  av Amk Racing

Kjøpte meg meg Mr2 Mk1 forrige lørdag.
Var på ikea-treffet/kolonnekjøring på lørdag... Hadde ikke bilen med men fikk sett endel på andre Mr2'er.
Såg bla en hvit og en rød mk1. Noen flere rundtom bergen med Mr2 her?
Eg flytter til haugesund rundt 1 september, så om det er noen som er intr i, eller har mr2 der så er det bare å gi en lyd så kan vi treffes og se på bilene til hverandre og slå av en prat..

Er foresten ny på forumet her, men har vert innpå endel før og lest osv :wink:

#55672  av ///M

mimimimimi!! :lol: :lol: men kjøre ikkje toyota te vanligt da ;) barra av å te

#55821  av Alexander G

Meg og Erling har begge mr2 mk2 og holder til i Haugesund. Ellers var det og en ny kar her inne som har en celica, som og e fra haugesund.

#98734  av Kjelli

(Får vel skriva på dialekt eg o då)

Eg komme ikkje akkurat fra Haugesund, men litt innante (kun ti kilometer). For tidå bur eg i Bergen, og her har eg vel budd sånn cirka sju-åtta år. Men det hende nå at eg e himom, og når det ikkje e vintår kjøre eg MR2.

#98824  av Kjelliken

Kjelli skrev:(Får vel skriva på dialekt eg o då)

Eg komme ikkje akkurat fra Haugesund, men litt innante (kun ti kilometer). For tidå bur eg i Bergen, og her har eg vel budd sånn cirka sju-åtta år. Men det hende nå at eg e himom, og når det ikkje e vintår kjøre eg MR2.
:roll: Kjelli fant du ikke en nyere tråd?? :roll:

#99018  av Kjelli

hehe. Er litt treg i avtrekket iblant.

Men nå når denne tråden ligger så langt oppe er det jo bare å kjøre på. Litt ekstra reklame for Bergen og ikke minst Sildabyen. All reklame er god reklame sier noen. Kan jo se hvor lenge jeg klarer å holde denne tråden oppe blant de nyeste. Eller kanskje ikke. Er vel ikke det mest spennende temaet for allmuen......

#99035  av kennethx

Er jo bare å følge med på treff delen av forumet og henge seg på lokale treff :) Evt kjøre i gang ett selv...

#99553  av celica1.8

eg e jo nesten fra haugesund!!!

ca. 15min kjoring