TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• kjære gud.

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #54878  av memo

Kjære Gud,

Vennligst skru av sola en stund, før både jeg og bilen smelter bort.

Hilsen Martin.

Bilde

Bilde

Bilde

#54897  av mr2die4

nå skal vi vel ikke klage heller da.. 8)

#54898  av Kjelliken

:shock: du hallo solen kom jo akkurat her til bergen..
:roll: vi trenger varmen her nede... har frøse i hele sommer..

#54903  av DannyBoy

Det er sinnsykt varmt om dagen ja....

Men er litt godt også :P Verste er når det er varmt på skolen :(
Fint vær ute, også må vi sitte inne og lære om norrøn mytologi og lære oss å skrive som de gjorde da! :x :roll: :?

#54907  av Remi

wææ. det har vært sån her i flere uker nå :roll:

#54909  av tahustvedt

Jeg holder på å smelte i hjel. :cry: <---smelter

Lørdag var det 31°C i skyggen hos meg. Søndag målte jeg 28°C og i dag viste måleren over 30°C igjen.

Hvis jeg skal se film i hjemmekinoet mitt så skrur projektoren opp turtallet på vifta og det blir helt idiotisk varmt. Men Men det er deilig å kjøre bil nå. :)

#54929  av chris

har vært 30 grader her noen dager nå, og nåde den som klager. faen, vi har jo frosset og regnet bort om hverandre hele jævla året jo. ENDELIG SOMMER 8) 8) 8) 8) 8)

#54930  av Remi

Æ vill ikke mere, æ e dritt lei sol :lol: :roll:

#54938  av tbergstad

Sola kan gjerne skinne resten av denne miserable sommeren som har vært oppi trøndelag her... Jeg er så sykt lei regn,skyer og vind nå at jeg nekter av prinsipp å klage på varmen.. Er det for ille så stikker jeg oppi ei elv og tar en dukkert :wink:

#54945  av cameleon

Sol ruuuuuler :D

Keep up the good work god :mrgreen:

#55003  av CrazyKnight

Greit med litt sol om sommeren, men det kan bli for mye av det gode. Dessuten er det så lenge til hockey-sesongen begynner sånn midt på sommeren... Kom snø, kom is, kom ishockey! :twisted:

CK
-ok, kanskje jeg har fått solstikk, men jeg savner isen uansett... He he...

#55012  av tahustvedt

Det er fint med sol, men 30+++ grader i skyggen er for mye for meg.

#55094  av TomG

Slutt å syt!!! Her jeg bor er det fra 42C til over 50C i skyggen. Og over 300 soldager i året.
Det er 4 måneder med over 40C i skyggen....så ny er det varmt.
Flere uker siden vi så snurten av regn, og det regner stort sett bare om natta også....takk for at jeg har pool!!

T

#55098  av MRQuoc

TomG skrev:Slutt å syt!!! Her jeg bor er det fra 42C til over 50C i skyggen. Og over 300 soldager i året.
Flere uker siden vi så snurten av regn, og det regner stort sett bare om natta også....takk for at jeg har pool!!

T
tja jeg syter ikke , men hopper gjerne i pool´en om du har gule bade-ender :P :D

Jeg er vokst opp med subtropisk klima , så disse 30gradene er forsatt buksetemperatur :P

#55197  av tahustvedt

TomG skrev:Slutt å syt!!! Her jeg bor er det fra 42C til over 50C i skyggen. Og over 300 soldager i året.

T
Du har vel AC i huset tenker jeg.