TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Toyotas Nye Baby

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#54743  av chris

kjempepraktisk bil det der! for de med unger er det synd at denne ikke kommer til europa. ikke det at jeg ville hatt en, men det er mest fordi jeg ikke føler meg vel i sånne "praktiske" biler, og er stor tilhenger av kjøreglede ;)

#54776  av jensi

chris skrev: ikke det at jeg ville hatt en, men det er mest fordi jeg ikke føler meg vel i sånne "praktiske" biler, og er stor tilhenger av kjøreglede ;)
Da skulle du prøvd Previanen min med 2,4 bensin og automat og midt montert motor . Kapteinstoler og 2 soltak.Konge bil å kjøre langt med men ikke mye fin å se på.

For 8 år siden når kona sa at hun var gravid for 4 gang, var min første komentar:Faen der røyk min mulighet for fin bil.

Men der tok jeg feil ,tenker da på Mr2en. :wink:

Altid et håp.
Jensi

#54781  av bose

den der så ut som en krympa Fiat Multipla. stygg som juling

#54785  av chris

bose skrev:den der så ut som en krympa Fiat Multipla. stygg som juling
langt penere enn multipla, synes nå jeg da...

#54954  av sindrejl

fremdeles ser det ut som om dem har konkurranse om å lage disse småbilene styggest mulig...

#56210  av Erlend

So true, Sindre :)

Menneh...i kompaktklassen begynner det å skjerpe seg til nå. Blir som å banne i kirka dette, men både Audi, Mercedes og BMW har luksusbiler i kompaktmarkedet nå - Skal vi tørre å håpe på at Lexus har et ess i ermet som svar? :twisted:

EDIT: Bilene jeg sikter til er såklart nye Audi A3, Merc A-klasse og BMW *etellerannetrartnummer*

#56214  av bose

BMW 1 serien ;)

#56222  av chris

bose skrev:BMW 1 serien ;)
den er jaggu stygg. "the ultimate driving machine" my ass

#56233  av cameleon

Synes ikke at noen av de "nyere bilene" er fin i det heletatt jeg. Ser ut som en drøss med drita fulle designere har laget disse med star wars filmene i bakhodet. Gruer meg rett og slett til å se hva framtiden vil bringe når det kommer til å designe "vanlige biler". Grøss og gru :?