TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Billig Pannasonic CD-Spiller (Toppmodell)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#3731  av CelicaTurbo

litt snodig design kanskje? men annerledes enn det meste og det er bra, men er det touchscreen på den greien eller? :)

#3742  av Goose

jup. det er kun touch screen på den. litt stillig løsning egentlig. Vært prisen...

#3770  av CelicaTurbo

hadde ikke sakt nei takk :)

#3779  av jumbo

Ikke for å være negativ, men jeg må si jeg synes det aller meste med touch screen er noe forferdelig skit. Hovedsaklig av to grunner: Fingermerkene du konstant må vaske bort, og med stor sannsynlighet betjeningproblemer i kaldt vær. Slike ting pleier å være omtrent like følsomme som gråstein i 20 blå...

Vel, det var dagens syting :)

Er vel egentlig bare misunnelig, men dog uten grunn: http://www.ankh-morpork.no/mr2/stereo.jpg

#3786  av Goose

Jeg vet det.. Touch og fet på fingrene er noe dritt, men valget var mellom en sony til 2990 CDX-900 elller denne pannasonicen, og siden pannasonic er bedre så kjøper jeg den.
Desuten så fylger med fjernkontroll og da bruker jeg stortsett denna...
:D
Hadde nok kjøpt en annen spiller men jeg måtte hadle raskt og med lite budsjett.. (vanskelig å finne en cdspiller med AUX in til under 2500)..

#3798  av jumbo

Hva skal du med inngangen? Bærbar mp3- eller minidisc-spiller?

#3810  av Goose

slik at jeg kan koble, kamera, og minidisken min...

CD spilleren ser tøft ut faktisk.
Har prøvd den så vidt men gikk tomt for strøm på batteriet.
Kommer med bilder av den senere hvis det er ånskelig...?

:D