TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• How do u make your drinks?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #53321  av DannyBoy

Tenkte dette var riktig sted å spørre om dette :wink:

Personlig liker jeg best appelsin juice og "San Fransisco"
Det er en vinner! :D Smaker ikke spriten så godt, men man blir god og full for det :)

For å bli en vellykket kveld, er det dette man må ha i bæreposen:
1/1 flaske med Vikingfjord (ikke at jeg drikker opp hele)
Da også med 1L appelsin juice og "San Fransisco'n" så klart :wink:
3 smirnoff Ice
3 Tuborg

Liker å starte å vorse i 7-tida hos en god kompiss, med et par gode kompisser og venninner, før man drar til festen! Selvom ikke festen blir en hit, så har man det alltid artig på vorspielet! :P

#53332  av chris

jeg har blitt hekta på Bacardi Lemon og Battery i det siste. Sikker vinner hos meg :D

#53335  av cameleon

Her på bondelandet i trøndelag hvor jeg og supratt på forumet bor, så drikker de tøffe gutta ren 96% uten blanding :mrgreen:

Personlig bruker jeg å drikke vørterøl. Kommer i godformen etter et par stykker :mrgreen:

#53345  av bose

rent.uansett hva det er ;)

#53364  av CrazyKnight

chris skrev:jeg har blitt hekta på Bacardi Lemon og Battery i det siste. Sikker vinner hos meg :D
Et lite tips...
Bacardi Lemon og Schweppes Ginger Ale er en UTROLIG bra kombinasjon. Det finnes mange varianter av ginger ale, så pass på at det er Schweppes sin. En drink du kan drikke mange av, uten at det blir for søtt eller surt, eller what ever.
Ellers finnes det jo massevis av annet snadder. Lagde noen Strawberry Daiquiri's til noen venner her forrige lørdag. En vinner blant jentene! :twisted: Smaker jo friskt og godt da!

CK
-tidligere bartender!

#53383  av chris

bose skrev:rent.uansett hva det er ;)
sa han som løp rundt med pærecider i arendal :D

#53384  av chris

CrazyKnight skrev:
chris skrev:jeg har blitt hekta på Bacardi Lemon og Battery i det siste. Sikker vinner hos meg :D
Et lite tips...
Bacardi Lemon og Schweppes Ginger Ale er en UTROLIG bra kombinasjon. Det finnes mange varianter av ginger ale, så pass på at det er Schweppes sin. En drink du kan drikke mange av, uten at det blir for søtt eller surt, eller what ever.
Ellers finnes det jo massevis av annet snadder. Lagde noen Strawberry Daiquiri's til noen venner her forrige lørdag. En vinner blant jentene! :twisted: Smaker jo friskt og godt da!

CK
-tidligere bartender!
hmm.. det må jeg prøve, takk for tipset :)

strawberry daiquiri fikk jeg på danskebåten en gang, var veldig god den synes jeg. litt mer jentedrikk, men god :)

#53391  av Dan-Ørjan

Etter en oppvekst på landsbygda i trøndelag er det vel ingen stor bombe at det går på pils å "karsk". men er også blitt veldi glad i tyrker, har bare en tendens til å bli litt vel mye av d :oops: men men, godt læll :mrgreen:

#53396  av hmsilset

Liker best smirnoff vodka jeg,for det passer til så mye!
1 halvflaske er mer enn nok til meg,og jeg pleier å blande
med frukt te,kaffe,smirnof ice og mye annet :P

#53400  av Anders gullstein

Har litt smaken på gin and tonic, fin smak som ikke blir lei av med det første. Har også for tiden fått smaken for Corona med lime, det er ganske bra, men stort sett er det vodka det går på på vorspielet, varierer litt med merket (Finlandia, Jeltzin, Smirnoff, 60%). Pleier å blande med varierte is-te smaker. Er også svak for Samboca og tyrker shots :wink:

#53467  av CrazyKnight

Anders gullstein skrev:Er også svak for Samboca og tyrker shots :wink:
Samboca'n er fin den! :D Men da vil jeg også anbefale deg en liten ting.
Prøv Pastis, en Fransk likør som er nesten brun. Blandes med litt vann, og blir hvit! Smaker veldig bra, klar og fin anis-smak,
og etter bare et par stk, blir man ganske fin i fletta av den... :lol:

CK
-trives best i Provance, med en 1664 Kronenborg øl, og en en iskald pastis!

#53474  av Foe

Drikker som oftest 40% og appelsinjuice, 50-50 blandet, med en Twist of lemon=P
Så går det endel øl..
Screwdriver med blodappelsin og sitron er meget bra, må prøves!

#53479  av Kjelliken

8) Jeg drikker Coca cola'en rein.. blandings er for pyser HA HA HA!!!! :roll:

#53481  av doffy

et ord... pils :D

#53489  av m_leikfoss

cameleon skrev: Personlig bruker jeg å drikke vørterøl. Kommer i godformen etter et par stykker :mrgreen:
vørter øl er jo alkoholfritt,,, hva slags godform kommer du i da?