Aner ikke under hvilken topic dette går under, så jeg setter den bare her jeg.
Slayer her på forumet har tenkt å kjøpe felgene mine. Alt passer, men problemet ligger i at han trenger 42 i ET. Jeg aner ikke hva ET er, og jeg hører noen sier at det ikke spiller noen rolle så lenge det er 114,3 som felgene jeg har og som han skal kjøpe trenger.
Jeg vet at ET står i noen felger, men på de som fulgte med nybilen så var det noget usikkert skrevet. Inni felgene stod følgende:
17*7 JJ
Intergral A2
037
66
98
99
Er det 37 som er ET? og hvis det er det, år det greit å sette det når han trener 42?
Bare lurer på i og med at jeg vil ikke selge noe som ikke passer
Håper på svar
MVH
Kim René
Slayer her på forumet har tenkt å kjøpe felgene mine. Alt passer, men problemet ligger i at han trenger 42 i ET. Jeg aner ikke hva ET er, og jeg hører noen sier at det ikke spiller noen rolle så lenge det er 114,3 som felgene jeg har og som han skal kjøpe trenger.
Jeg vet at ET står i noen felger, men på de som fulgte med nybilen så var det noget usikkert skrevet. Inni felgene stod følgende:
17*7 JJ
Intergral A2
037
66
98
99
Er det 37 som er ET? og hvis det er det, år det greit å sette det når han trener 42?
Bare lurer på i og med at jeg vil ikke selge noe som ikke passer

Håper på svar
MVH
Kim René
They say, "Evil prevails when good men fail to act." What they ought to say is, "Evil prevails."

91. Toyota Mr2 2.gen Turbo

91. Toyota Mr2 2.gen Turbo