TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Trenger hjelp fort. Hva er ET???

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #53028  av cameleon

Aner ikke under hvilken topic dette går under, så jeg setter den bare her jeg.

Slayer her på forumet har tenkt å kjøpe felgene mine. Alt passer, men problemet ligger i at han trenger 42 i ET. Jeg aner ikke hva ET er, og jeg hører noen sier at det ikke spiller noen rolle så lenge det er 114,3 som felgene jeg har og som han skal kjøpe trenger.

Jeg vet at ET står i noen felger, men på de som fulgte med nybilen så var det noget usikkert skrevet. Inni felgene stod følgende:

17*7 JJ
Intergral A2
037
66
98
99

Er det 37 som er ET? og hvis det er det, år det greit å sette det når han trener 42?

Bare lurer på i og med at jeg vil ikke selge noe som ikke passer :wink:

Håper på svar

MVH
Kim René

#53031  av funkes

ET er innpress.
Mindre ET er bare bra :) (jada..hjullager osv slites fortere...)

#53032  av cameleon

funkes skrev:ET er innpress.
Mindre ET er bare bra :) (jada..hjullager osv slites fortere...)
Hjertlig :wink:

Får spande på deg en øl en dag hehe

#53047  av Dalan

Jeg hadde ET38 på 7x17" på samme slags bil som han har, så burde gå finfint det.. :) er vel snakk om 1mm forskjell det, og jeg hadde igjen ca. 3 til skjermen.

#53049  av tahustvedt

Det er lovlig med maks 15 mm forskjell i innpress på akslingen fra originalt innpress. Altså 7,5 mm på hver felg. Over det må man ha godkjenning. Men så lenge ingen finner ut av det så... :)

#53085  av cameleon

Takk takk for all hjelp :D

MVH
Kim René