TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• MK2 med prøveskilt og styling i Moss

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #52659  av CrazyKnight

Kjørte akkurat bak en blå MK2 med effektanlegg, og den så ut til å ha en aller annen form for bodykit. Så den bare såvist skrådt bakfra og helt bakfra. Prøveskilt BK79 tror jeg. Den var i allefall rimelig bred, og det så ut som et wide bodykit. Men det var alt jeg så... :?

CK
-orka ikke følge etter...
 #57176  av MR2WideBody

Hei sann, det er bilen min du har sett tenker jeg. Den er perlelakkert blå, med TRD widebody kit, men tror nok du så feil med effektanlegget. Det har jeg ikke fått ennå, er skikkelig rask levering fra statene. Ventet på det siden 1. Juni. Men er du fra Moss du og? Er det du som kjører med en Svart MK2 med lexusbaklykter?? Send meg ett svar så kan vi vel møtes en dag og ta en prat

#57182  av ST182

den blå mr2`n din har jeg sett kjørenes, og den er f... meg strøøøøøken. :wink:

kenneth
 #57195  av turboman

MR2WideBody skrev: Men er du fra Moss du og? Er det du som kjører med en Svart MK2 med lexusbaklykter??
Hellooo..

Er nok meg som kjører i Moss med lexus-baklyktene... Tror ikke jeg har sett bilen din enda, men hørt om andre som har sett den...

Skal holde utkikk etter den....... :D