Må desverre se meg nødt til å selge Mr2 prosjekte mitt på grunn av alt for mange prosjekter på gang. Den ble hellakkert for 3 år siden, så her finnes det ikke rust
Den er har rulla 157600km, så er relativt lavt til en 90 modell å være. Følger med helt nye skinn sportstoler med OMP vippeunderstell, border styling, tårnstiver bak, følger også med org eksos som jeg regner med at må moteres på igjen før EU. Den er senket ca 40/40mm Har TUV papirer på dette.
Bilen selges sånn som den står som et lettere rep objekt med div feil og mangler, som feks bremser bør sees over osv. med tanke på at bilen har stått i ca 3 år. Selges uten sommer hjul.
Er nok lettest å få tak i her eller sms. eller evt ring på 46949422 etter kl 17. Ta gjerne kontakt for mer info eller besiktelse.
Pris 33000/Bud
Mvh Kenneth

Bilen selges sånn som den står som et lettere rep objekt med div feil og mangler, som feks bremser bør sees over osv. med tanke på at bilen har stått i ca 3 år. Selges uten sommer hjul.
Er nok lettest å få tak i her eller sms. eller evt ring på 46949422 etter kl 17. Ta gjerne kontakt for mer info eller besiktelse.
Pris 33000/Bud
Mvh Kenneth
Vedlegg
Show and Shine tråd om Lexus'n: viewtopic.php?f=62&t=39760