TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• faen jeg krasja

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #52531  av spkstrp

Til alle dere som skulle på nattsalget på bystasjonen... : fuck you !! :D :P
Var kø langt opp i svingen hvor man tar av fra e39 fra åsane til sentrum... og det hadde ikke jeg ventet akkurat ... :P hadde bare 50-55 km/h men det var nok! hadde ikke sjangs å stoppe, og ødela først høyre felg (stein kanten i veibanen), før jeg mosa en 323 f (91 modell) ...
Mulig bilen hans blir vraka... hehe.. jeg kjørte iafall hjem med bilen 8)
Synd at disse bilene blir som rene såpestykkene på våt asfalt.
Tror ikke Kuhmo ecsta dekkene er verdens beste på vått føre heller for å si det sånn... :P

Kommer til å ta det rolig en stund framover i hvertfall... :roll:

#52543  av kennethx

Ops.

Jeg så deg vel rett etter det skjedde jeg da? Jeg stod jo i den *kremt* køen på vei til nattåpent. La ikke merke til at bilen din var krasjet. Men så så jeg den bare bakfra da...

kjipings uansett.... ;/

#52550  av spkstrp

hehe.. ja hilste på deg :)
Bilen er i alle fall kjørbar, så jeg kommer meg fra a til b... :roll:

Sansynligvis har forstillinga fått seg en karamell (fra møtet med "fortaus"kanten"), og venstre delen av fangeren må trekkes ut...
Ved første øyekast så bilen min faktisk helt hel ut!... 323 hadde problemer med dørene, most bakre fanger, ødelagt eksosanlegg, pluss knust front lykt og skader i fanger og panser forran... pluss at styringa vist nok var helt bananas :roll: Ikke måte på hvor mye som er feil plutselig :roll: Enda jeg sikkert ikke hadde mer enn 40 km/t når jeg traff ham. Bilen hans ble skada forran når han bompa inn i bilen forran.. det var en gammel toyota corolla ellernoe, men skaden på den var vist så liten at eieren ikke gadd å bry seg med det :roll: 323 f kan umulig være en solid bil! :)

#52556  av Kjelliken

:? Det var da skikkelig leit og høre... vel jeg var ikke på natt åpent hviss det hjelper??? :roll:

#52561  av Kaizern

Kjipt å høre, er jo alle bileieres mareritt du har opplevd da... :roll:

323F er ikke særlige solide, satt på en Audi A4 TQ som kolliderte med en 323F i ca 80km/t, Mazda'n så utsom en sammenklemt colaboks i forhold:D

Har du kasko på bilen da?

#52583  av Mr2 Mk2

Hva faen skjer for tiden da!!er det er forbannelsen?3mk1`er fra forumet som har kræsja på 1 uke! :shock:

#52594  av tbergstad

jeg krasja en 71 mod mercedes 240 igår... fronta med en liten mazda.. det var ikke min feil da...

#52692  av spkstrp

hehe, neida mente dette med nattshoppinga selvfølgelig som en spøk... ;)
Men det var selvfølgelig surt, hadde IKKE forventa at det sku være kø til midt i svingen.... :roll: Det er selvfølgelig min egen feil, burde egentlig tatt den svingen i 40 km/t slik at jeg kunne ha stoppet osv osv :roll: bla bla :D

Har ikke kasko nei... Men trokke det hadde vært verdt det heller, den bilen begyner å bli så lite verdt nå uansett... :(
Kan fremdeles kjøre med den så sånnsett er jeg tross alt berget...

Og forbannelse over mk1 ?hm.. mye mulig.. kanskje noen som har funnet ut at den ikke er sjelden nok og har kastet forbannelse over alle andre sine biler, vet ikke jeg :roll:

Jostein: du får vell fiksa det ettersom det ikke var din egen feil ?

#52705  av kissa

spkstrp skrev:Har ikke kasko nei... Men trokke det hadde vært verdt det heller, den bilen begyner å bli så lite verdt nå uansett... :(
Kasko er vel strengt tatt ikke "verdt det" i utgangspunktet.

Forsikringsselskapet skal jo tjene penger, og det er dine penger de tjener. Men klart, hvis man er mer enn gjennomsnittet uheldig/uforsiktig, eller har et veldig behov for å være sikret mot plutselige store utgifter, så er det kanskje verdt det...

#52716  av kennethx

DU skal ikke dekke skader på bilen hans forran som følge av an han smalt i bilen forran. Det skal gå på hans forsikring. Det var han som lå for nærmt bilen forran, ikke hold bremsen eller whatever. Men det hjelper vel ikke deg noe serlig uansett...

#52721  av spkstrp

hehe nei, ikke siden det ikke ble skader på den ;)

Men interesant, det var jeg ikke klar over? :)

#52748  av sindrejl

spkstrp skrev: Og forbannelse over mk1 ?hm.. mye mulig.. kanskje noen som har funnet ut at den ikke er sjelden nok og har kastet forbannelse over alle andre sine biler, vet ikke jeg :roll:
Ja den personen slengte en rev på fronten min.. men det får jeg fiksa da :) svart er bra :D

#52771  av spkstrp

sindrejl skrev:
spkstrp skrev: Og forbannelse over mk1 ?hm.. mye mulig.. kanskje noen som har funnet ut at den ikke er sjelden nok og har kastet forbannelse over alle andre sine biler, vet ikke jeg :roll:
Ja den personen slengte en rev på fronten min.. men det får jeg fiksa da :) svart er bra :D
Er mr'n din svart? har ikke sett bilder av nyanskaffelsen enda vell ?

#52776  av sindrejl

er sort, men tror jeg venter med bilder til jeg har fiksa fronten ;)

#52895  av MRQuoc

8) , jøss .. går bilen min opp i verdi nå mon tro ?