TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• trenger bilde for nye sider

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #3453  av CelicaTurbo

Om dere ser på øverste venstre hjørne av MR2-OGN sidene er det et bilde av en MR2. Jeg trenger et eller flere nye slike bilder nå.

Er det noen som har et bilde av egen bil som de kan se for seg som en erstatter. Et bra bilde rett og slett, av mr2 eller celica eller annet men bilde må være av egen bil for å holde kopierettigheter. Bildet kommer til å bli tonet ned i lys grå-blå tenker jeg så se for dere det bildet ovenfor bare mer grått, og jeg kommer til å fjerne omgivelser osv så derfor kan egentlig et hvilket som helst bilde brukes så lenge det får bilen til å se bra ut:

- fremhever former (ovenfor: buet aggresivt panser og grill)
- "bra nok" kvalitet.

Om jeg får flere bra bilder som kan brukes ordner jeg det slik at et vilkårlig bilde dukker opp hver gang mann kommer til MR2-OGN.

Dere får:

- glede av å se deres egen bil i ny og ne.
- en bitteliten signatur med deres brukernavn :)

send til krisml@online.no :)

(og svarte biler er muligens et problem men send uansett for det er mulig jeg får til fargene uansett).

#3457  av Bjørn E

Det der kunne du nå ha funnet på for noen dager siden, nå har jeg (og sikkert alle andre) fått på vinterhjul og min ser iallfall helt dustete ut.... :(

#3458  av CelicaTurbo

så ta bilder hvor hjula ikke synes eller finn frem bildene fra sommeren da :)

men det er vel mer enn et par dager siden de fleste byttet til vinterdekk :)

#3460  av Bjørn E

Ikke denne gutten nei, vi har jo firehjulstrekk :lol:
Neida, det var jo de berømte hjulboltene som tok sånn tid.
Har igrunnen bare de som du har av bilen på eiersidene, kan sende ett eller flere av de i fullformat..?

#3515  av Christian

Kan sikkert ta noen jeg og, men du vil kanskje ha av en orginal..?
Blir nok ikke rette farga heller.

#3527  av CelicaTurbo

hehe, firehjulstrekk hjelper bare på fremkommelighet og vi havner like fort i grøften vi som andre biler, veigrepet er jo det samme :)

Men, jeg har de bildene som dere har sendt til meg tidligere som fullversjoner med mindre dere sendte meg nedskalerte bilder. Så sant dere sier at jeg kan bruke det for deres bil så kommer jeg jo til å prøve det. Mener at Bjørns bilder ihvertfall var ganske bra :)

og om bilen er orginal eller ikke bryr ikke jeg meg om :)

#3540  av Christian

Du kan gjerne bruke min, bare moro det :)

#3543  av CelicaTurbo

jepp jepp, får se hva jeg finner ut :)
 #3545  av blackmr2

Hvis min er kvalifisert, så kan du bruke den også !? ;)

Tom Aksel

#3557  av MR2turbo

Hvis det kan vente til våren, så skal jeg ta noen bilder.. er ikke akkurat noe å visefrem nå.. Men hvis du finner et bilde på hjemmesiden min, så kan du bruke det.. Har jo endel fra MR2-cruisinger og treff der og i tillegg til min egen.. :)
Synes forresten at dette bildet av bilen til MR2PÃ¥l er bra, det kan du bruke..:
Bilde

#3567  av CelicaTurbo

takk takk :)

#3604  av CelicaTurbo

takk takk til deg også :) Får nok noe til av tilgjengelige bilder tenker jeg :)