TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• PÃ¥begynt mk2 supra prosjekt selges

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #417969  av toypartsbergen

Er egentlig ikke mye arbeid før den er rustfri, selges pga plassmangel, bilen er forrhåndsgodkjent med 7mgte og store bremser samt hjuloppheng fra mk3 supra, fuelcell, stoler og diverse annet, har alle papirene her, bare å gi en lyd, bilen er plukket ned men kan kjøres om man spanderer 2 timer med bensinopplegg.
 #419370  av toypartsbergen

2000 ST skrev:Å pris tenkte du på Erik?
Tja si det, vet egentlig ikke, betalte 12000 for den selv, har ribbet den og fått tingene forhåndsgodkjent, får jeg 6000,- så er det bare å hente den
 #419502  av kenneth1987

Jeg er veldig interessert, har du noen bilder du av bilen og fint med info om hva som er gjort og gjennstår,
tenkte å muligens bruke den som banebil, gjerne sende pm :)
 #419516  av toypartsbergen

Har ikke tatt noen bilder enda, 1984 mod ja.

Bilen er ribbet og det som er av rust er funnet og klargjort til sveising, original tank er fjærnet og stepphjulsbrønn er skåret bort ga fuelcell.

Alt interiør er tatt ut, motor og gir står igjen, ellers er det rust i forrkant av kanal v side og bakkant begge sider, begge bakskjermbunnene på innsiden, ellers er det lite eller ingenting på den, alle delene utenom tanken skal være her.

Skal man ha den til gatebruk er den forhåndsgodkjent med 3,0 turbo, fuelcell, mk3 supra hjuloppheng bak, coilovers, div forsterkninger og wilwood bremer.

Bilen var påtenkt som en kul gate/bane bil til meg selv men pga altfor mange biler, prosjekter og mangel på tid samt at jeg har innsett t jeg ikke blir 250år gammel så er jeg nødt til å kvitte meg med noe av det jeg har og konsentrere meg om det som ikke er fullt så mye å gjøre med.

Bilen er iallefall ett meget bra prosjekt til den som har tid og orker...

Erik
 #419571  av kenneth1987

toypartsbergen skrev:Har ikke tatt noen bilder enda, 1984 mod ja.

Bilen er ribbet og det som er av rust er funnet og klargjort til sveising, original tank er fjærnet og stepphjulsbrønn er skåret bort ga fuelcell.

Alt interiør er tatt ut, motor og gir står igjen, ellers er det rust i forrkant av kanal v side og bakkant begge sider, begge bakskjermbunnene på innsiden, ellers er det lite eller ingenting på den, alle delene utenom tanken skal være her.

Skal man ha den til gatebruk er den forhåndsgodkjent med 3,0 turbo, fuelcell, mk3 supra hjuloppheng bak, coilovers, div forsterkninger og wilwood bremer.

Bilen var påtenkt som en kul gate/bane bil til meg selv men pga altfor mange biler, prosjekter og mangel på tid samt at jeg har innsett t jeg ikke blir 250år gammel så er jeg nødt til å kvitte meg med noe av det jeg har og konsentrere meg om det som ikke er fullt så mye å gjøre med.

Erik
Jeg orker :mrgreen: men veit åssen det er med tid å prosjekter :p
Derfor har jeg og to kompiser gått sammen for å kjøpe et sånt prosjekt, hovedsaklig på bane, men vært konge hvis det er mulig å få skilter på den da :D
Er mer en intressert i prosjektet, veit ikke så mye om mk2 da, (trodde det var 2.8l suge sekser på denne?) men regner med at det ikke er noe hokus pokus :p
Har du fått godkjent fuelcell på den? hvordan er dette mulig?
Har du noen mulighet for å ta noen bilder av litt diverse så det er mulig å se sånn ca hvor mye jobb det er (også å se bilen) som sagt VELDIG intressert :mrgreen:
 #419573  av toypartsbergen

kenneth1987 skrev:
toypartsbergen skrev:Har ikke tatt noen bilder enda, 1984 mod ja.

Erik
Jeg orker :mrgreen: men veit åssen det er med tid å prosjekter :p
Derfor har jeg og to kompiser gått sammen for å kjøpe et sånt prosjekt, hovedsaklig på bane, men vært konge hvis det er mulig å få skilter på den da :D
Er mer en intressert i prosjektet, veit ikke så mye om mk2 da, (trodde det var 2.8l suge sekser på denne?) men regner med at det ikke er noe hokus pokus :p
Har du fått godkjent fuelcell på den? hvordan er dette mulig?
Har du noen mulighet for å ta noen bilder av litt diverse så det er mulig å se sånn ca hvor mye jobb det er (også å se bilen) som sagt VELDIG intressert :mrgreen:
Hei
Kan ta noen bilder av den ja, fuelcell er ikke noe problem å få godkjent, krav til tank er at den skal være fast og tett, en fuelcell er begge deler, disse er 2,8 i som originalt, men denne er allerede forrhåndsgodkjent med 3,0turbo.
 #419574  av kenneth1987

Alt dette som er forhåndsgodkjent, sitter dette i bilen?
Er det 3.0 L turbo i den nå? isåfall fra hva da?
Du sier at den kan kjøres dersom man spanderer 2 t med bensinopplegg, er dette noe du har mulighet til å gjøre før salg?
Flott hvis du får sendt litt bilder ja, er bilen i Bergen? :)
 #419584  av toypartsbergen

kenneth1987 skrev:Alt dette som er forhåndsgodkjent, sitter dette i bilen?
Er det 3.0 L turbo i den nå? isåfall fra hva da?
Du sier at den kan kjøres dersom man spanderer 2 t med bensinopplegg, er dette noe du har mulighet til å gjøre før salg?
Flott hvis du får sendt litt bilder ja, er bilen i Bergen? :)
Nei det er ikke montert, men man biltilsynet skriver i brevet at bilen kan godkjennes på papirene fra den forrige jeg bygget, derfor er alt ok, har ikke tid eller anledning til å gjøre noe, har altfor mye å gjøre så bilen bør hentes, står i bergen...
 #419593  av kenneth1987

Okey, men er bilen stock annet enn fuelcell da eller?
Hva sitter i bilen, hva er gjort med den og hva mangler, dersom du gir meg noen bilder og det meste ser greit ut kjøper jeg den :)
 #419596  av toypartsbergen

kenneth1987 skrev:Okey, men er bilen stock annet enn fuelcell da eller?
Hva sitter i bilen, hva er gjort med den og hva mangler, dersom du gir meg noen bilder og det meste ser greit ut kjøper jeg den :)
Skal ta noen bilder i morgen, originaltanken er kastet, ellers er bilen komplett, har ikke fuelcell til den, men det var planen, derfor er hjulbrønn bak fjærnet. Kun motor, gir for og bakstilling er på den, ellers er alt plukket ut.
 #419741  av toypartsbergen

kenneth1987 skrev:FÃ¥tt tatt noen bilder? :)
Ikke enda....
 #419768  av toypartsbergen

Da har jeg tatt bilder, send meg mailadressen di så kan jeg sende de til deg..

Erik