TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Grunnleggende motorlære

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #3275  av jumbo

Som de fleste av dere sikkert for lengst har oppfattet, er jeg ikke akkurat noen stor mekaniker :?

Er det noen av dere som er utdannede innen feltet, og som har noen tips til hvor jeg finner bra lærestoff (websites eller aller helst lærebøker) om grunnleggende motorlære/bilmekanikk?

Ettersom det gjerne blir litt mer skruing fremover (som f.eks bytte av motor og drivverk), hadde det nok neppe skadet å kunnet litt mer enn ingenting! :(

#3284  av CelicaTurbo

dette ble det spurt om for en måned eller to siden så om du tar et søk finner du nok noen linker.. det var da snakk om online lære-sider eller lignende så søk på noe slikt.. finner du det ikke kan jeg prøve så klart :)

#3298  av CelicaTurbo

du finner ellers er bra utvalg av billige bøker hos http://www.amazon.com men de er på engelsk så klart. Jeg fikk en 800siders a4 verkstedshåndbok for celica pluss en annen 450siders mer generell celica bok for 333,- til sammen inkludert frakt. Det er vel bra pris vel? Det er heller ikke moms på bøker ved import (sikkert for å stimulere læring i landet).