TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Et lite treff/cruising i Rogaland.. - Noen som vil være med?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#540  av MR2turbo

Hei!

Lørdag den 13. April samles vi en gjeng mr2'er i Sandnes for å ta oss en liten luftetur. Planen er, å kjøre noen småveier ned til Vikeså, for å ta en kopp kaffe pluss litt bilprat e.l. og så returnere til Sandnes etterpå..

Vi møtes på parkeringsplassen som ligger på andre siden av veien overfor Maxi storsenter klokka 13.00. Hvis det er noen som vil være med, så møt opp da :) Vi håper på å bli rudt 10-15 biler!!  :p

#541  av CelicaTurbo

skulle gjerne ha vært med men det blir nok ikke til denne gangen..  er jo et par timers kjøring til Sandnes også da..

#542  av henningl

"et par timer"?? greit nok at du har fått turbomotor og trekk på alle hjul, men SÅ kjapp er nok ikke bilen ;) men 4 timer tar du turen på :)

#543  av CelicaTurbo

hehe, jeg bare formulerte meg litt dumt.. jeg mente et par timer som i betydningen "flere timer" og ikke "to timer" :)  Men det tar nok 4 timer å komme meg ned dit ja, om ikke mer, og da blir det uansett ikke aktuellt uten overnatting da..  :)

#544  av MR2turbo

Det er jo litt synd det med den avstanden, da.. :/ Det hadde vært morro å sett bilen din. :)

Men det er vel noen her som bor i området som har muligheten til å bli med?

#545  av CelicaTurbo

vet ikke hvor mange rogalendinger det er her jeg? Men, har du egentlig fått tatt en titt på min eks-bil da? Kjetils nye "mean green speed machine"? :)

#546  av MR2turbo

jepp.. :) vi har stått i sola på parkeringsplassen på jobb og sett på bilen to dager nå.. Den ser jo veldig bra ut,da!  men har en litt rar antenne midt på taket....

Kjetil virker kjempe-fornøyd.. :)

#547  av MR2PÃ¥l

:D  Markus du får ta ringerunden. For jeg tror ikke så mange fra Sandnes er innom her. Han med golfen var veldig å snakke om "de to blanke under". Kjempe rå lyd. Og den lyden håper jeg å høre hele sommeren.

MR2PÃ¥l.

#548  av MR2turbo

Skal begynne på runden i morra.. fikk ikke tatt den i dag, bare prata med et par stykker (mk1+mk2) på jobb..
Fikk proff hjelp til å fjerne den "nøkkelripa" i siden på bilen min i dag, så nå syns den ikke mer!! :)

Godt at han synes det var bra lyd  :p jeg må få noen til å kjøre bilen en dag sånn at jeg og får hørt den fra utsiden..
...forresten, når jeg vaska bilen i dag brukte jeg pusseskinn på eksosen  :D

#549  av CelicaTurbo

det er en rar antenne der ja men jeg tok den aldri av pga at det ville nok blitt enda styggere..  det er ihvertfall tett der antennen gikk gjennom taket så da var jeg fornøyd. Det stemmer at det er en mobil antenne og kabelen ligger nedi boksen som står bak passasjersetet.. du kan gjerne fortelle det til Kjetil ihvertfall..  Ellers, en annen rar ting er at min nye Celica også har en slik antenne, nøyaktig den samme antennen faktisk.. bare at jeg ikke finner kabelen da..  ikke finner jeg bryteren som gjør at jeg kan få kupelyset til å lyse når dørene åpner heller..  jeg klarer å skru av og på lyset, men å få det til å gå automatisk på når dørene åpner ser ut til å være et mysterium  :)

Edited By MR2 on April 04 2002 @ 23:57

#550  av MR2turbo

Det hadde jo sett adskillig værre ut om de hadde vært en sånn meter lang antenne der da.. Men det var vel mobilantenna du falt for ved den nye gt-4'en  :D
ang. kupè-lyset.. har du prøvd å kikke i instruksjonsboka?? det burde jo stå der :)

#551  av CelicaTurbo

hvilken instruksjonsbok?  den forrige eieren må ha brukt den til fyring en kald vinter eller noe for den kom ikke med bilen ihvertfall..   ???  Finner nok ut av det bare jeg gidder å se litt mer etter tenker jeg..

#552  av erling

Eg er fra Haugesund, men ska kanskje jobba den helgå. Hadde vært artig å kikket på vognene der nede, skal tenke på det. Fikk forresten bilen igjen fra lakkering idag, en eller annen "tiss" klasket sin dør i bakskjermen min og stakk av for et par uker siden. Eg gråt småstein resten av den dagen, men nå e det bra igjen. Ka ska ein gjør me sånne folk? Kjøpesentrer e skumle, det skjer flere ganger t dagen.. Ska aldri handla mer..

#556  av MR2turbo

erling on April 06 2002 @ 00:56 skrev:Eg er fra Haugesund, men ska kanskje jobba den helgå. Hadde vært artig å kikket på vognene der nede, skal tenke på det. Fikk forresten bilen igjen fra lakkering idag, en eller annen "tiss" klasket sin dør i bakskjermen min og stakk av for et par uker siden. Eg gråt småstein resten av den dagen, men nå e det bra igjen. Ka ska ein gjør me sånne folk? Kjøpesentrer e skumle, det skjer flere ganger t dagen.. Ska aldri handla mer..
Får håpe at du får mulighet til å ta deg en tur da!! :)

Hvis du finner sånne folk som vandaliserer bilen din så skulle man bindt et tau rundt beinapå dem og så i slepekroken. Så kunne de vært med på langtur...  :angry:
Jeg fikk en ripe etter at en har dratt nøkkel etter siden på bilen min.. sånne folk skulle hatt skikkelig bank!!

Forresten skal du være med på felles-cruisinga til Våler?

-Kristian: Toyota kan skaffe deg instruksjonsbok, tror ikke de er så dyre..

#561  av CelicaTurbo

Jeg tenkte at jeg skulle høre med de ja.. koster vel et par hundre men det er fint å ha da.. skulle gjerne hatt verkstedsmanualer også men de koster vel et par tusen  :(

men, foreløpig inntrykk av bilen er ganske bra, men du verden så dau denne turbomotoren er under 2000 omdreininger når den har 1500kg å dra på.. :)