TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Elg i solnedgang...

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #50268  av laas

Neida, verken elg eller solnedgang, men min MR2 :)

Synd å si det, som den trønderen jeg er, men vestlandet er kult...

Lars J
Vedlegg
IMG_0532.jpg
IMG_0532.jpg (51.04 kiB) Vist 567 ganger

#50269  av Zerpent

Joa. Vestlandet er ikke så verst det hadde det ikke vært for det forb#¤%# været! Har jo hatt maks en uke med virkelig fint vær siden april!

Fin bil du har. Liker sølvfarga mk3.

#50270  av laas

Hei, jeg er fra Trondheim. Er ikke bortskjemt med bra vær jeg heller...

Liker sølvfargede mk3'er selv ;) De ser best ut toppløs dog... :)

Lars J

#50323  av chris

Vestlandet har de artigste veiene da, de skal de ha ;)

#50388  av funkes

Du som kjørte uten tak i duskregnet på Charlottenlund i dag? :)
Vestlandet er morro...helt til du blir lei av drittveiene til slutt :)

#50389  av laas

funkes skrev:Du som kjørte uten tak i duskregnet på Charlottenlund i dag? :)
Vestlandet er morro...helt til du blir lei av drittveiene til slutt :)
Stemmer det :) Min første spotting! :) Duskregn og duskregn. 2 minutter med yr kaller jeg det.

Trodde Bilradiospesialisten åpnet 0730 (ikke spør meg hvorfor) så jeg kom for drop-off 07:50 for alarm-installasjon, men de åpnet ikke før 08:30 så det ble en liten krusetur opp til Risvollan, opp Steinanveien, rundt Dragvoll, mot Jonsvannet og tilbake, ned Charlottenlund, Brundalen og tilbake. Sjelden jeg er i de traktene...

Lars J

#50401  av funkes

Hehe...det var regn på frontruta mi iallfall :)
Jeg passerte den i en sort 200sx uten skilt foran, sånn ca. ved blindeforbundet på charlottenlund.
 #50403  av laas

Nissan 200sx? SÃ¥nt no' snubber jeg konsekvent. Neida ;)
Greie folk som kjører 200sx - var vel mer eller mindre med Nissan-klubben og kjørte på Reve gocart-bane utenfor Stavanger for en måned siden. Må takke for den opplevelsen. Lånke neste, eller kanskje ACR?...

Når det gjelder banekjøring for Trondhjemmere - hva er alternativene (butikker) når det gjelder å kjøpe f.eks halvhjelm, kjøresko og kjørehansker? Var innom William Jensen og så på halvhjelm, men jeg er er mest ute etter FM sin med visir i sølv (må matche bilen vet du ;) og de hadde ikke den dessverre. Når det gjaldt sko og hansker hadde han ingen ide om hvor jeg burde gå - sa jeg kunne kanskje prøve Tiller i Osloveien (ikke sjekket ut ennå)... Noen som har noen tips?

Lars J