Hei, må fikse begge caliperne bake på min CS,da dem plutselig låste seg en kveld,så jeg tok av caliperne og skulle til å bytte bremseskivene, men de sitter begge fast. Virker som håndbrems båndene holder skiven igjen. Hvordan går man frem med å ta de av? skivene sitter ikke bom fast, de er litt løs. må vel kanskje løsne på håndbrekk vaieren, isåfall, hvordan gjør man det?  
Og er det null stress å fikse nye stempler på caliper selv? kikket litt på noen youtube videoer, og virker jo egentli greit og rett frem. Vil heller overhale caliperne, enn å kjøpe nye som fort blir rundt 3.5k

Og er det null stress å fikse nye stempler på caliper selv? kikket litt på noen youtube videoer, og virker jo egentli greit og rett frem. Vil heller overhale caliperne, enn å kjøpe nye som fort blir rundt 3.5k
Celica CS 93.

Skjer ofte at di henger godt, så bare dunke litt på hver side til di kommer av. Du kan stikke flattjern inn og skru strammeren sinn så bandene blir så slakke som mulig
 Skjer ofte at di henger godt, så bare dunke litt på hver side til di kommer av. Du kan stikke flattjern inn og skru strammeren sinn så bandene blir så slakke som mulig
 var redd jeg kom til å ødelegge noe.
 var redd jeg kom til å ødelegge noe.