TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mr2 MK 2 observert i førde (Camelon lakk)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #48866  av chris

CelicaGT skrev:Ein på jobben såg ein mr2 mk2 lilla (camelon) i førde på toyota idag....Nokken som er på vei til arendal??? Markus????? :?:
nei, markus er i oslo i dag, han kjørte direkte ned fra trøndelag, så den kan ikke være han.

#48880  av CelicaGT

såg ikkje bilen sjølv....men han sa d var ein mr2 og det ikkje var skilt framme

#48942  av gissgass

Det var nok sikkert rumpshaker han var på toyota den dagen og han har ikke skilt framme.men detn er ikke camelon.

#48950  av RumpShaker

:D
Var nok denne! (Den blå seff :!: )
Vedlegg
P5270025 (Small).JPG
P5270025 (Small).JPG (40.24 kiB) Vist 2106 ganger

#49023  av sexten

heyhey, det er en av de feteste frontleppene jeg har sett :) hva heter den? vingen på bilen ved siden av derimot, den var IKKE så pen :D

#49135  av gissgass

Det er no godt vi har forskjellig smak :D

#49151  av Erlend

Det er TO kameleonfargede mk2er i Norge. EN tilhører Markus, og EN tilhører en eller annen type som ikke er på forumet. Leste artikkel om ham i et blad, men husker ikke om det var Autofil, Toyota-Ekspressen eller hva.. Uansett, han er visst hekta på TRD-deler ;)

#49158  av Dalan

Erlend skrev:Det er TO kameleonfargede mk2er i Norge. EN tilhører Markus, og EN tilhører en eller annen type som ikke er på forumet. Leste artikkel om ham i et blad, men husker ikke om det var Autofil, Toyota-Ekspressen eller hva.. Uansett, han er visst hekta på TRD-deler ;)
tre, Kristian Sandem har en, den er forresten til salgs... ;)

#49226  av [BHS]paladin

Han nr2 er en Toyota mekaniker fra ski ( like ved oslo ) haner trd freek

#53138  av DannyBoy

[BHS]paladin skrev:Han nr2 er en Toyota mekaniker fra ski ( like ved oslo ) haner trd freek
Da var det bilen hans jeg så her om dagen da :)

Vet han om forumet? Kan jo se om jeg tørr legge min første TS-OGN lapp i ruta hans :D :lol: Bor i nabokommunen til Ski...