TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Greetings from Greece!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #48567  av @lpher

Hallais

Maatte bare legge inn en liten hilsen til dere der oppe i det kalde nord :D
Som sikkert noen av dere har faatt med seg saa er jeg paa ferie...paa Kreta.

Her skinner sola (u?)barmhjertig nesten hele dognet! :D ...alkohyl er billigere enn kildevann...men lite grommbiler aa se :)

En og annen Celica finnes det her...men lite annet...er straks tilbake paa nett...i lopet av kommende lordag skulle jeg tro :)

Dere faar kose dere saa lenge....TTFN :D

@lpher

#48591  av chris

hmm. *titte ut på skyfri himmel*. har sett masse grombiler siste tida! Vi har det ikke så ille heldigvis :D

hehe, lykke til videre i ferien :)

#48600  av funkes

Hvor er du da?
Jeg har vært to plasser på kreta, men husker ikke navnet på noen av de i farten ;)

God ferie!

#49167  av @lpher

chris skrev:hmm. *titte ut på skyfri himmel*. har sett masse grombiler siste tida! Vi har det ikke så ille heldigvis :D

hehe, lykke til videre i ferien :)

Tja....har det vært kurant vær her da? Ser ut som det har regna siden vi dro her jo :D

@lpher

#49169  av @lpher

funkes skrev:Hvor er du da?
Jeg har vært to plasser på kreta, men husker ikke navnet på noen av de i farten ;)

God ferie!
Vi bodde i Platanias, men leide bil og var innom alle de de store byene på
kysten....Chania (nærmeste 'storby'...11km unna), Heraklion, Rethymnon etc. Kreta får mine beste anbefalinger ihvertfall :)

@lpher