Her er en fyr som mener han har ny rekord på effekt av en 3S-GTE motor som er standard internt. Det er byttet topp pakning, "head studs", og "mild pocket porting" samt 272 kamaksler. 27psi trykk (1.9 bar). Det vil si at stempler, krank og "rods" er fremdeles standard.
505hk, men merk på dyno bildet at dreiemomentet er ikke oppe i 200ft/lbs (standard 3S-GTE) før ved 5000rpm som jo er lovlig sent da..
http://www.garageadvance.com/dyno/dynorun3.gif
					
										
																														 
					 
					 505hk, men merk på dyno bildet at dreiemomentet er ikke oppe i 200ft/lbs (standard 3S-GTE) før ved 5000rpm som jo er lovlig sent da..
http://www.garageadvance.com/dyno/dynorun3.gif
- Kristian - grunnlegger av ts-ogn (først mr2-ogn) helt tilbake i 2001
1992 US MR2 Turbo sjøgrønn
solgt: 1992 MR2 blågrønn
solgt: 1990 Celica Turbo
Takk til forumbruker kake for avatarbildet
					 						
            1992 US MR2 Turbo sjøgrønn
solgt: 1992 MR2 blågrønn
solgt: 1990 Celica Turbo
Takk til forumbruker kake for avatarbildet

