TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilen til ninjamannen78

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #47861  av Rallar

var i harstad hær om dagen å fikk øye på supran din Christian må bare si den er sinnsyk rå.misunner deg som pokker :) holder selv på å spare opp til celica gt4 eller mr2 får se hva tiden bringer :wink:

#47877  av Ninjamannen78

Takk skal du ha, arti at det er folk som liker bilen. Lykke til med Celica el MR2, syns begge er fete. Personlig ville jeg nok hatt en Celica med 4 trekk og vifte på innsuget, =Instant Winter Fun :D

#47897  av Rallar

skal vell kjøre en tur til byen igjen snart. skal holde utkikk etter supran sist jeg så den stod den at med ei kro ikke så lang unna kulturhuset. vært rått å se en nærmere titt på monstret ditt. :wink:

#47907  av Jonte

Rallar? Skånland?

Hmm.. Navn? :)

#47914  av Ninjamannen78

Rallar skrev:skal vell kjøre en tur til byen igjen snart. skal holde utkikk etter supran sist jeg så den stod den at med ei kro ikke så lang unna kulturhuset. vært rått å se en nærmere titt på monstret ditt. :wink:
Bor faktisk øverst i det bygget der "Mi Kro" er. Ser egentli på den kroa som ei kjellerstue :D

#47949  av Rallar

Du kjenner meg neppe jonte siden jeg er ny her på forumet men bor på en liten plass kalt evenskjer christian vet nok hvor det er hen :)

#47951  av Jonte

Rallar skrev:Du kjenner meg neppe jonte siden jeg er ny her på forumet men bor på en liten plass kalt evenskjer christian vet nok hvor det er hen :)
Min mor er fra Skånland, Randi Nymo heter hun..

Kjenner du til Ellen Berit Dalbakk, mitt søskenbarn på 21år..

#47957  av Vipern

Ninjamannen78 skrev: Bor faktisk øverst i det bygget der "Mi Kro" er. Ser egentli på den kroa som ei kjellerstue :D
aha.. må jo vær kongeplass å bo da. men da skjønne æ jo koffør æ ser biln din der borte i tid og utide.

#47965  av Rallar

Nei kjenner ingen av de 2.

#48479  av saus

mest i utide viper!