TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• V. Frontskjerm til Celica ST185.. Ordna!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #374488  av Andrepedersen

Hei,

Driver å pusser opp en GT4 1990 mod (widebody chassi), og må ha en ny frontskjerm (venstre). Har søkt litt rundt på nettet og det ser ikke ut for at iallefall jeg finner noe. Så Håper det er noen her inne som kan hjelpe meg, eller vet om noen som har en skjerm liggende som er i bra stand.

Ta kontakt, haster!!

André Pedersen
Sist redigert av Andrepedersen den 25 nov 2010 21:49, redigert 1 gang totalt.
 #374497  av Andrepedersen

Haugrud skrev:Veng har, Toyota har!
Di har, men Koster jo sjorta å få kjøpt den der.. Må være andre plasser å få kjøpt den ?
 #374516  av Mr_Storbrua

Om veng har, så er de noe av det billigste å få tak i..
 #374518  av Mr_Storbrua

sjekk pris hos toyota au, bare for å ha gjort det. Er ikke galt med 2200 for en skjerm..
 #374527  av Andrepedersen

Mr_Storbrua skrev:sjekk pris hos toyota au, bare for å ha gjort det. Er ikke galt med 2200 for en skjerm..
Skal gjøre det imårgen, Men, har snakka med fensport, og di sa at di kunne sende meg en for 2110 inkl frakt. Men så kommer frakt ifra oslo og hit, noe som sikkert koster en 5-700kr. Så får undersøke litt priser fremover!

MEN, vist det er noen som har en bra liggende, ikke nøl med å si ifra :D

Haster!
 #374530  av ErikG

Andrepedersen skrev:
Mr_Storbrua skrev:sjekk pris hos toyota au, bare for å ha gjort det. Er ikke galt med 2200 for en skjerm..
Skal gjøre det imårgen, Men, har snakka med fensport, og di sa at di kunne sende meg en for 2110 inkl frakt. Men så kommer frakt ifra oslo og hit, noe som sikkert koster en 5-700kr. Så får undersøke litt priser fremover!

MEN, vist det er noen som har en bra liggende, ikke nøl med å si ifra :D

Haster!
Også kommer moms i tillegg!, så det du sier er at det kommer på 2110,- fra fensport + 25%moms på del og frakt + frakt fra Oslo til deg.... Så hvordan får du det regnestykket til å gå opp i forhold til Veng? Eller Toyota...
 #374537  av Andrepedersen

[/quote]

Også kommer moms i tillegg!, så det du sier er at det kommer på 2110,- fra fensport + 25%moms på del og frakt + frakt fra Oslo til deg.... Så hvordan får du det regnestykket til å gå opp i forhold til Veng? Eller Toyota...[/quote]

Ja, dvs 2110 x 25 / 100 = 2637,5 pluss evt frakt og det blir over 3 totalt.. Så det vill si at veng og muligens toyota kan matche dette.. Får ringe til toyota imårra å høre. Får håpe di er overaskende billig for en gangs skyld !
 #374551  av Daniel HS

Veng leverer skjerm til GTi, ikke GT-4!!! Jeg har fått skjerm fra Veng selv, og måtte returnere den. Den står oppført som GT-4, men er i realiteten en GTi skjerm!

Frakten Fensport oppgir er vel hjem til døren din, evt postkontoret ditt? Er alltid slik det har fungert for meg iallefall. Og man betaler ikke moms på frakten...
 #374566  av Andrepedersen

Daniel HS skrev:Veng leverer skjerm til GTi, ikke GT-4!!! Jeg har fått skjerm fra Veng selv, og måtte returnere den. Den står oppført som GT-4, men er i realiteten en GTi skjerm!

Frakten Fensport oppgir er vel hjem til døren din, evt postkontoret ditt? Er alltid slik det har fungert for meg iallefall. Og man betaler ikke moms på frakten...

Fant ut det samme om veng, men hvor kjøpte du ? Man må betale moms på selve varen ?
 #374576  av Rangle

Ikke toll på bildeler ;-)
 #374581  av Andrepedersen

ok. pr nå leder toyota prismessig, og di skulle ha ca 2850 kr :shock: Blir over 3 med frakt fra fensport, menmen. Får håpe noen som har en liggende vill selge meg en :D
 #374590  av Andrepedersen

Off, nesten til å bli forbanna av, at det skal være så umulig å finne tak i en, selv ikke ebay har!. skal vedde på at det ender opp med at jeg kjøper en splitter ny forskjer fra toyota til ca 3k, også kommer jeg til å finne en brukt til halv pris like etter!