Problemet startet i sommer, den begynte å fuske etter den hadde stått på tomgang i et par minutter. den datt ned på rundt 300 o/m og ble der, prøvde å kjøre,men motoren fikk liksom ikke noe kraft, den bare hoppet og lugget. så jeg stoppet bilen og startet den igjen,men var det samme. men plutselig gikk det over og jeg kunne kjøre uten problem. dette skjedde med store mellomrom i sommer, kunne ta ukesvis mellom hver gang det skjedde, men nå i det siste skjer det ofte, nesten hver gang motoren er kald faktisk. den er helt fin med det samme jeg starter. men det skjer når turtallet synker litt, for den ligger jo høyt når motoren er kald, da ligger den på 1500ca, men skal ligge på ca 1000 når den har blitt litt varm, det er da problemet starter, når den skal ned på 1000, istedet faller det ned til 250-350 og bare lugger. og sånn fortsetter det i 2-5min før den er helt fin igjen.
jeg sjekka diagnose,men viser null feil. sist jeg bytta plugger.ledninger og rotor, var for ca 1år siden, om det har noe å si.
gjelder altså en CS 93.mod
jeg sjekka diagnose,men viser null feil. sist jeg bytta plugger.ledninger og rotor, var for ca 1år siden, om det har noe å si.
gjelder altså en CS 93.mod
Celica CS 93.