Da var det på tide med en prosjekttråd, som skal dreie seg om min revsion2 3SGE.
Prosjektet startet i morgenrushet i Trondheim, da toppakningen røk midt i trafikken.
Fikk bilen hjem så jeg kunne begynne å bytte, da jeg så at sylinderene var i uholdbar stand.
Av disse grunnene + det lurende rådelagerspøkelset ved 200 000km, bestemte jeg meg for å bygge den opp igjen fra bunnen av.
Meningen er å bygge den så den blir pålitelig og litt sprekere, pluss at motorrommet skal være enklest mulig med minst mulig deler og vekt

Prosjektet startet i morgenrushet i Trondheim, da toppakningen røk midt i trafikken.
Fikk bilen hjem så jeg kunne begynne å bytte, da jeg så at sylinderene var i uholdbar stand.
Av disse grunnene + det lurende rådelagerspøkelset ved 200 000km, bestemte jeg meg for å bygge den opp igjen fra bunnen av.
Meningen er å bygge den så den blir pålitelig og litt sprekere, pluss at motorrommet skal være enklest mulig med minst mulig deler og vekt

Sist redigert av john_e den 12 jun 2013 19:01, redigert 76 ganger totalt.

- 1991 MR2 SW20, Nautical Blue 8H3
- 2004 Hiace 4WD (solgt)
- 1990 MR2 SW20 (solgt) viewtopic.php?f=62&t=42476

- 2004 Hiace 4WD (solgt)
- 1990 MR2 SW20 (solgt) viewtopic.php?f=62&t=42476

Da er det snakk om totalt ny stand på motor, så det skal holde lenge.
 Da er det snakk om totalt ny stand på motor, så det skal holde lenge. 

hehe
 hehe