Så! Da har jeg vært i sverige og hentet en 89' turbo for 10k. Toppakninga har gått, det er rust på hjulbuer, dører og bakpaneler. All rusten skal taes. Lakken ser ut som er børstet på div steder. Hovedsaklig skal jeg ha den i god teknisk stand. Utseende kommer senere. Dette er altså et budsjett-prosjekt. Skal kun kjøre på bane for morroskyld, ingen satsing.
Hittil planer for bilen:
Vektreduksjon: Alt interiør skal fjernes, lettere seter, glass fiber dash(?), ABS, varme, spoiler.
Motor: Fikse BHG, plane blokka/toppen, MHG. Sandblåse, lakke, overhale diverse deler. CXracing rad+doble 12 vifter+shroud, vifte controller, større intercooler/rør, 7M-GTE 57 Trim T4 Turbo Kit(driftmotion), 3" ebay eksos, olje filter relocation, og litt div annet.
Diverse: Momo hub/ratt, batteri relocation, fuel cell.




					
										
																														 
					 
					 
					 						
            Hittil planer for bilen:
Vektreduksjon: Alt interiør skal fjernes, lettere seter, glass fiber dash(?), ABS, varme, spoiler.
Motor: Fikse BHG, plane blokka/toppen, MHG. Sandblåse, lakke, overhale diverse deler. CXracing rad+doble 12 vifter+shroud, vifte controller, større intercooler/rør, 7M-GTE 57 Trim T4 Turbo Kit(driftmotion), 3" ebay eksos, olje filter relocation, og litt div annet.
Diverse: Momo hub/ratt, batteri relocation, fuel cell.








 
										 Jeg vil definitivt anbefale deg å øke rattutslaget! Jeg snurra sånn 15ganger på rudskogen når jeg kjørte sidelengs
  Jeg vil definitivt anbefale deg å øke rattutslaget! Jeg snurra sånn 15ganger på rudskogen når jeg kjørte sidelengs  Det er så trist følelse når rattet butter og man vet man burde hatt en halv runde til å vri!
 Det er så trist følelse når rattet butter og man vet man burde hatt en halv runde til å vri!  Ikke imponerende utslag på mk3!
 Ikke imponerende utslag på mk3!