TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Dedikert til Chris

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #45753  av cameleon

Ja Chris. Nå har vi kjent hverandre i rundt et års tid om ikke så lenge. Du har vært som den storebroren jeg aldri fikk, og vil takke deg for det. Som meg så har du jo en del problemer med å finne den rette kvinnen, og har i den anledningen laget en liten kontaktannonse for deg som jeg legger her ut på forumet.

Til alle kvinner der ute.
Chris er en trivelig halvoksen gutt på 25 år. Søkende må helt klart være i sin beste alder. Det vil si verken ungdomskoleelev eller student. Christian bor for tiden på Støren der han farter rundt i sin Mr2 med udefinert farge. Man kan oppdage Chris ved å sette opp et videokamera langs Størens veier, for så senere å kjøre filmen i slow-motion. Er du heldig kan du få et glimt av han.

Av skolegang har Chris foruten 3 år på allmenne og øk/adm fag, 2 år på Handelshøyskolen BI, og 1 år på Næringsakademiet. Den unge herren er en godt likt person. Han er populær blant alle oss her i klubben, samt politiet som liker å stoppe han for å se på den fine bilen.

Christian er en tenkende person. Om dagene fantaserer han om alt i fra modene kvinner til eldre menn som ruller seg rundt i baby olje og barberer leggene. Gutten er svært glad i musikk og om kveldene er det ikke uvanlig at foreldrene hans hører rare lyder som kommer fra rommet.

Til dere som søker, så må jeg sette et par kriterier.
Nr.1: Helst ikke for gammel. Jomfru og ulært samt former og fasonger der det er noe å ta i.
Nr.2: Du må være mellom 1.50 og 1.75 høy.
Nr.3: Trimme understellet minst 2 ganger i uka
Nr.4: Ha egen jobb, tjene godt (300.000+), Samt være gavmild mot han og venner
Nr.5: Ha bil som din store lidenskap og eie en bil som i det minste kan kalles en sportsbil.
Nr.6: Finne ei dame til meg. Helst Fotomodell eller bedre. Samt være rik snill og gavmild.

Ja kjære kvinne. Dette var en liten presantasjon av gutten på Støren. Dere kan bare kontakte han på P.M her på forumet.
Lykke til.
Vedlegg
chris2.jpg
chris2.jpg (34.43 kiB) Vist 1483 ganger
chris.jpg
chris.jpg (27.99 kiB) Vist 1483 ganger

#45755  av cameleon

chris skrev:hahahahhahaa

du er ikke rett på en flekk :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
*Dulte til* :mrgreen:

#45756  av chris

cameleon skrev:
chris skrev:hahahahhahaa

du er ikke rett på en flekk :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
*Dulte til* :mrgreen:
jeg ler så jeg har vondt her jeg sitter :mrgreen: :mrgreen:

ja, får jeg ikke dame nå, så vet ikke jeg :mrgreen:
 #45764  av Maverick

Ikke vet jeg hvem Chris er, men til og med jeg skal dra på smilebåndene hvis jeg en gang møter vedkommende.. Morsomt, selv for meg.. Grisebra :lol:
 #45765  av chris

Maverick skrev:Ikke vet jeg hvem Chris er, men til og med jeg skal dra på smilebåndene hvis jeg en gang møter vedkommende.. Morsomt, selv for meg.. Grisebra :lol:
du får være med på ett av treffene våre i trondheim, så møtes vi nok der ;)

#45805  av sindrejl

hahahaha fy flate for noen bilder :shock: :shock: :shock: :lol: :lol: .. nå MÅÅÅ jo bare alt ordne seg chris!? :D

#45807  av chris

sindrejl skrev:hahahaha fy flate for noen bilder :shock: :shock: :shock: :lol: :lol: .. nå MÅÅÅ jo bare alt ordne seg chris!? :D
de ble tatt på Voll studentby, der vi festa hele natta... mens du selv lå hjemme og surna :mrgreen:

#45817  av sindrejl

tror jeg sov med vondt i hånda..

#45819  av chris

sindrejl skrev:tror jeg sov med vondt i hånda..
du surna..innrøm det :D
Og det var vel strengt tatt ikke du som skulle hatt vondt i hånda.. har du sagt unnskyld til Lone forresten? :P

#45822  av sindrejl

det gjorde jeg mer enn nok på festen gitt ;)

#45844  av jumbo

Hahaha :mrgreen:

#45873  av kennethx

Dette ble litt for internt. Lone, fest, hånd....ut med språket!

#45878  av chris

kennethx skrev:Dette ble litt for internt. Lone, fest, hånd....ut med språket!
it's a long story. men for ordens skyld, lone er dama til KK-ma70 her på forumet. :)

#45882  av kennethx

nei nei...det holder ikke!! UT med språket! :twisted: :twisted: :twisted: