TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvordan var dette med storken...?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#45692  av _speedy

AHAHAHAH!! At det går an! :D

#45694  av cameleon

Hihihi. :lol: :lol: :lol:

Det der må bare være kødd. Ingen i verden er så korka at de ikke fatter noe slik :!:

#45699  av ST205RR

måtte jo selfølgelig være noen som driver å kjører rundt i "bombefly"

#45705  av chris

hahahahahhaa

:mrgreen: :mrgreen:

at det går an å være så totalt på bærtur

#45714  av Mr2 Mk2

sex??BildeBildeBilde
 #45767  av Maverick

Skal ikke skryte på meg all verdens kunnskap her, men allerede som 5 åring skjønte jeg at snabben hadde mer enn en funksjon! Et slikt tilfelle som dette er ikke teoretisk mulig.. Visst faen er det snakk om mentalt tilbakestående hvis de ikke har funnet ut slikt selv.. blir nesten provosert at slik idioti!! :shock:

#45768  av hovik

Dette er folk som baserer livet sitt på en snekker som tok kvelden for nesten 2000 år siden. At de ikke er ved sine fulle fem virker selvklart.

Er dette er et par som overhodet burde få barn ?
Sist redigert av hovik den 18 mai 2004 22:35, redigert 1 gang totalt.

#45777  av VeilSide

Er det ikke litt betryggende å vite at slike gener iallefall ikke går så lett i generasjon? :lol:

#45779  av Yobbe

hahahahahaha

nei nå har jeg sett/hørt det også. utrolig.... skulle jo ikke gått an hehe

Har de ingen mennesklige/dyriske innstinkter som sier dem noe da....

Jeg veit jeg har :-)

#45797  av chris

sånne syke religiøse sekter, der kan det utroligste skje... totalt utesperret fra samfunnet.

får meg til å tenke på amish-gjengen borte i usa :D
men selv DE har vel funnet ut hvordan man reproduserer :P
 #45799  av sindrejl

Maverick skrev:Skal ikke skryte på meg all verdens kunnskap her, men allerede som 5 åring skjønte jeg at snabben hadde mer enn en funksjon! Et slikt tilfelle som dette er ikke teoretisk mulig.. Visst faen er det snakk om mentalt tilbakestående hvis de ikke har funnet ut slikt selv.. blir nesten provosert at slik idioti!! :shock:
Utrolig.. nesten synd dem får undervisning i sex nå .. stakkars unger.

Trodde sånnt kom naturlig uansett hvor religiøst oppdratt dem var blitt jeg? Fankern står det ikke i bibeln at sex er fint og flott og sånnt innenfor ekteskap da!?

btw.. begynte du så sent som 5? starta tidligere jeg ja! *knallhard* :roll:
 #45802  av chris

sindrejl skrev:
Maverick skrev:Skal ikke skryte på meg all verdens kunnskap her, men allerede som 5 åring skjønte jeg at snabben hadde mer enn en funksjon! Et slikt tilfelle som dette er ikke teoretisk mulig.. Visst faen er det snakk om mentalt tilbakestående hvis de ikke har funnet ut slikt selv.. blir nesten provosert at slik idioti!! :shock:
Utrolig.. nesten synd dem får undervisning i sex nå .. stakkars unger.

Trodde sånnt kom naturlig uansett hvor religiøst oppdratt dem var blitt jeg? Fankern står det ikke i bibeln at sex er fint og flott og sånnt innenfor ekteskap da!?

btw.. begynte du så sent som 5? starta tidligere jeg ja! *knallhard* :roll:
tror ikke det er snakk om vanlig kristne folk og bibelen liksom...

#45803  av cameleon

Personlig sliter jeg med å tro på det som stod. Det kan ikke gå an at noen ikke forstår det der. Spesielt ikke i den alderen. Han klarer sikkert å få på klærne sine, og da må han da vel fatte når han skal ta på seg underbuksa at der nede mellom de to stokkene en går med, så er det en liten sak som kalles tissemann. Mr.tissemann har sikkert sett frøken mus et par ganger også. Fyren må jo ha fått med seg såppas mye at han vet at den saken som henger og dingler er et reproduksjonsmateriale.

#45818  av mr.two

hovik skrev:Dette er folk som baserer livet sitt på en snekker som tok kvelden for nesten 2000 år siden. At de ikke er ved sine fulle fem virker selvklart.
What he said !!