-X- Toyota Celica 2.0GT -86
-FalcoN-
-FalcoN-
Maverick skrev:Skal ikke skryte på meg all verdens kunnskap her, men allerede som 5 åring skjønte jeg at snabben hadde mer enn en funksjon! Et slikt tilfelle som dette er ikke teoretisk mulig.. Visst faen er det snakk om mentalt tilbakestående hvis de ikke har funnet ut slikt selv.. blir nesten provosert at slik idioti!!Utrolig.. nesten synd dem får undervisning i sex nå .. stakkars unger.
sindrejl skrev:tror ikke det er snakk om vanlig kristne folk og bibelen liksom...Maverick skrev:Skal ikke skryte på meg all verdens kunnskap her, men allerede som 5 åring skjønte jeg at snabben hadde mer enn en funksjon! Et slikt tilfelle som dette er ikke teoretisk mulig.. Visst faen er det snakk om mentalt tilbakestående hvis de ikke har funnet ut slikt selv.. blir nesten provosert at slik idioti!!Utrolig.. nesten synd dem får undervisning i sex nå .. stakkars unger.
Trodde sånnt kom naturlig uansett hvor religiøst oppdratt dem var blitt jeg? Fankern står det ikke i bibeln at sex er fint og flott og sånnt innenfor ekteskap da!?
btw.. begynte du så sent som 5? starta tidligere jeg ja! *knallhard*