TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• GRATULERER MED DAGEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #45517  av Amund

Tenkte jeg skule gratulere alle med dagen. Siden det er nasjonaldagen vår og greier..

Håper alle får en fin dag med masse is og brus! :D

#45518  av funkes

Korpsmusikk i bakrus....hurra :wink:

#45524  av sindrejl

ja våkna av det jeg også "jippi"

#45539  av MRQuoc

jeg feirer ikke grunnlovsdagen .. men kan jeg gratulere dem som gjør det ;P

#45540  av angrykid

MRQ skrev:jeg feirer ikke grunnlovsdagen .. men kan jeg gratulere dem som gjør det ;P
Same here. :)

#45547  av VeilSide

sindrejl skrev:ja våkna av det jeg også "jippi"
Og noen var så heldige at dem fikk lagt seg i ei seng natt til 17 mai som stod strategisk plassert i forhold til disse kanonen som dem fyrer av i 6 tia eller noe slikt :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Eller som har noen idiotiske naboer som synes at disse burtetingene er kjekke å vekke folk med ... og burte i flere timer, Ja jeg fikk en god start på dagen iallefall :(

Gratulerer med dagen selv om jeg heller er ikke en av disse som feirer dagen aktivt ;)

#45556  av spkstrp

HUUUURRAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!

GRATULERER MED DAGEN !!!! :roll:

#45557  av kennethx

Gratulerer med dagen ja! Kan ikke si jeg fikk mye 17.mai følesen i år. I.o.m at været ikke var noe tiltalende, droppet jeg og familien bytur, og nøyde oss med 17.mai lunch. Det ble ikke helt det samme....

#45558  av spkstrp

vi var en tur i byen. Været var faktisk ikke så ille, men det var viktig å kle godt på seg pga vinden :) (men ikke noe regn)...
Fikk ialle fall litt 17 mai stemning ;)
Men uvant at det ikke var et eget russetog.. og for en dauruss ;)

#45563  av Goose

Gratis folkens,
men å skyte kanoner klokken 7 på morran er f.meg drøyt! :evil:

#45575  av chris

jeg la ikke merke til 17.mai jeg.. tok av såpass mye natt til 17. at jeg våkna ikke før langt langt utpå dagen :P

#45594  av Dalan

17. mai er best på statoil og 100% overtid ;)

#45609  av Erlend

Hadde det kjempefint idag jeg :) Larvik har verdens beste 17-mai-arena (Bøkeskogen), og den var flott og grønn. Og finere vær kunne vi ikke ha fått. Blå himmel og sol hele dagen! Jeg har kjørt på med is, brus, pizza og grillmat, og må si at jeg har fått skikkelig 17-mai følelse idag!

Ja, vi elsker! Liker landet jeg, selv om det er en del n00bs som styrer det :wink:

#45613  av cameleon

Det er blitt 18.mai nå da. Men gratuerer aikevel med gårsdagen jeg. Har vært så inni hampen i bakrus i dag, så jeg har bare ligget å røyket samt drukket vann for harde livet :lol:

#45626  av funkes

Dalan skrev:17. mai er best på statoil og 100% overtid ;)
Like greit å sitte hjemme og pleie bakrusen, og likevel få full lønn mener jeg :)