TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Cameleon lakkert mr2 med markus bak ratet pÃ¥ vei mot....

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #45485  av Goose

Da var jeg på vei hjem fra Sverige i dag, sændag 16. mai.
På veien mot sarpsbort i en bakke etter en shell stasjon som pilelr på høyresiden møt jeg en cameleon lakkert mr2 med markus bak ratet ( kjørende oppover bakken mot sarpsborg).
Jeg hilste markus, men ikke med lys, det rakk jeg ikke... :roll: :wink:

#45494  av MR2turbo

hmmm.. har ikke vært i sarpsborg.. en kopi kansje??? :roll:

#45497  av mk1 black limited

Sikkert den som holder til i Ski.

#45544  av Goose

hm... :oops:
Sorry markus..

Trudde ikke noen kopierte bilen din...

Var evartfall veldig lik... :wink:

#45716  av MR2turbo

hehe er nok flere med kamelon,. ja ;)

#45718  av Goose

det forklarer hvorfor fyren ikke hilste tilbake :roll:

#45827  av Speeder

Tror denne bilen var på rudskogen i går også. Regner med att han allerede vet om oss, siden noen av dere hvet hvem han er:)

Rakk i allefall ikke å gi han noen lapp :?

#45856  av jan-erik

Speeder skrev:Tror denne bilen var på rudskogen i går også. Regner med att han allerede vet om oss, siden noen av dere hvet hvem han er:)

Han var på Rudskogen i går ja. La en lapp under viskeren hans da jeg bare så bilen og ikke han der.

Fikk vel delt et 3 lapper til også, en grønn/turkis Celica MK6, rød MR2 MK2 KH registert, og til blå Celica MK7 (som viste seg å ha vært en del inne på forumet her alt :oops: )

#45895  av Speeder

jan-erik skrev:
Speeder skrev:Tror denne bilen var på rudskogen i går også. Regner med att han allerede vet om oss, siden noen av dere hvet hvem han er:)

Han var på Rudskogen i går ja. La en lapp under viskeren hans da jeg bare så bilen og ikke han der.

Fikk vel delt et 3 lapper til også, en grønn/turkis Celica MK6, rød MR2 MK2 KH registert, og til blå Celica MK7 (som viste seg å ha vært en del inne på forumet her alt :oops: )
Hehe, bedre med en for mye da :P

Han med den turkise har også fått, han var på rudskogen forrige gang jeg var der. Men tror ikke han har meldt sin ankomst :?: