TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hva mener dere?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#45412  av bose

hm. nå vet jeg hvorfor det er så mange bmw`r her

#45418  av mr.veilsidewankel

de med bmw må vel kompensere i senga for at de har det så kjedelig på veien. men vi med jappser har det så dritmorsomt på veien at vi ikke har tid til sex :D men om man tenker seg om så er jo turbo på en måte en "BLOWJOBB" :twisted:

#45421  av Gossi

Tror kanskje greia blir å ha en MR2, en BMW og Citroen som konebil. Da blir det nok ganske greit. Jeg selv vurderer en italiener, selv om den kommer nede på tredje plass. 8)

#45422  av angrykid

hadde det funnes ei vekt for det, så ville jeg veid sex mot kjøreglede.. :)

tror kjøreglede hadde veid mest for min del :)

#45431  av Gossi

angrykid skrev:hadde det funnes ei vekt for det, så ville jeg veid sex mot kjøreglede.. :)

tror kjøreglede hadde veid mest for min del :)
Ikke for meg. :D Og jeg har ikke hatt lappen på et halvt år. :mrgreen:

#45437  av Erlend

Det at Franske bilmerker ligger på 5 plass over japanske har vel noe å gjøre med at det er mest kvinner og homser som kjører franskt :lol:

Mercedes kjøres av folk med liten penis og/eller slapp en (les: eldre), derfor ligger den på 8nde ;)

Hehe... *flameproof suit on*

#45579  av chris

hehe

litt merkelig at det alltid er tyskerne selv som kommer med sånne undersøkelser og konklusjoner, og tyske biler vinner alltid. :P