TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• BURNING

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #45326  av Bjørn MK1

Legger inn en link til en side med litt burning på :wink: Jeg har eid den BMW 535i som er med tidligere, og det var/er en sprek bil. Det er aldrig jeg som kjører på noen av filmene :wink: står heller bak kameraet.

http://e28mpower.com/dilldall/filmer/
 #45344  av jan-erik

Bjørn MK1 skrev:Legger inn en link til en side med litt burning på :wink: Jeg har eid den BMW 535i som er med tidligere, og det var/er en sprek bil. Det er aldrig jeg som kjører på noen av filmene :wink: står heller bak kameraet.

http://e28mpower.com/dilldall/filmer/
Godt det ikke er du som kjører. Makan til idiotkjøring har jeg ikke sett på lenge. Tar vel kaka det å holde på og burne i Strømstad på en skjærtorsdag midt på dagen og blant masse folk. At man "klipper" ned en mann under burningen og det i tittelen står at det er en fyllik formilder ikke tingene. Nettop derfor man på en slik dag bør kjøre forsiktig fordi fulle folk raver fulle rundt i gatene.

Ser bilnummeret tydelig på filmen, så bør vel ikke være noe problem for politiet å finne eieren av bilen og stille noen spørsmål. Har ikke noe i mot burning, men da bør det foregå på en lukket stor plass slik at ingen skades.

#45345  av MRQuoc

nei og nei og nei .. tragisk .. .. mener jeg..
Mindreverdskomplekser ? siden det er lagt ut på nettet ..

#45350  av memo

hva i helvete er det som feiler folk?

her klager vi vår arme nød over politiet og hvor strenge de er, at de tar oss for fort-kjøring og hele pakken, så driver "dere" (hvem enn det er som kjører) på slikt?

ikke de smarteste av norges "ungdom" akkurat.. tosker

#45590  av Ole C

Bjørn L? Long time no see! Har du kjøpt deg mkI?

Opptakene er ca 5-6 år gamle. Håper folka har roet seg litt siden den gang...
Du trenger IKKE legge ut resten av filmene. (Kanskje bortsett fra hu som strippa på panseret :wink: )
Sist redigert av Ole C den 17 mai 2004 22:49, redigert 2 ganger totalt.

#45593  av Arne rebel

Dette liker vi....(alle andre kan leve sitt a4 liv med hotel cesar og være fornøyd med det)

#45598  av VeilSide

Arne rebel skrev:Dette liker vi....(alle andre kan leve sitt a4 liv med hotel cesar og være fornøyd med det)
Må slenge meg på her jeg.

Synes ikke at dette var noe over streken akkuratt. Vist dette er noe av det værste dere har sett så er dere nok "up for a suprise" en dag ;)

Edit : Har btw testa samme type bil jeg også og den går rimelig greit :)

#45604  av CelicaTurbo

tja, jeg så ikke allt men det så ikke så alt for ille ut, men at man sladder slik at man meier ned en person med ræven på bilen burde være komplett unødvendig og er vel et bevis i seg selv på at man har gått over linjen for hva som er trygt,.. om personen som ble meid ned var full og derfor gikk ut i veibanen er egentlig uinteressant siden dette skjedde fremfor bilen og var godt synlig..

#45605  av Ole C

Han som blir dytta litt på i rundkjøringa er forresten ikke en fyllik, han bare var litt ivrig med sitt eget videokamera. Ble nok litt mer action enn han regna med... (han ble ikke skadet).

Sjåføren her er ikke av den roligste sorten, det er sikkert. Men mye av kjøringen foregår på natten og de holdt seg stort sett til åpne parkeringsplasser når det tok helt av.

Det er ikke få kilo gummi den mannen har lagt igjen rundt om her og der. Tror fremdeles det er spor i gata utenfor huset i Porsgrunn hvor jeg bodde som student... (Naboene har i hvert fall ikke glemt det)

Var litt kult å se det igjen men jeg håper ikke det legges ut mer hvor man kan se ansikter/skiltnummer.

#45606  av jan-erik

Dette er vel ikke det verste jeg har sett, men det å burne i fult dagslys blant andre medtrafikkanter og meie ned folk er å gå langt over streken. Syns ikke det er noe vits å publisere slik. Om folk vil se ekstreme ting så er det lite man kan gjøre med det når man finner ting overalt på Internett. Men om slikt blir knyttet i en eller annen forbindelse til TS-OGN så er det ikke bra, selv om alle her vet at dette ikke gjelder TS-OGN, så kan linken i posten her bli posta på alle andre slags forum.

Skal ikke påberope meg å være noen moralens vokter, men så lenge man prøver å få steder å utfolde seg på (som. f.eks burning på tomme parkeringsplasser, eller kvartmil kjøring på lukkede områder), så bør man vise at man etter sunn fornuft prøver å finne slike egnede steder til slik kjøring. Å bruke offentlig vei med full trafikk på lyse dagen gagner ikke saken er min mening, derfor min lille reaksjon på det som ble vist.

#45630  av sindrejl

sier det bare sånn jeg.. enig med Jan Erik.. helt på trynet å drive på sånn rett ved folk i fullt dagslys på åpen vei

#45632  av Ole C

Det er jeg enig i. Fullt dagslys og masse folk er en dårlig kombinasjon med den type kjøring.

For å ha det helt klart: Jeg vil på ingen måte oppfordre til slik kjøring og ville aldri heller selv funnet på slike stunt.

Jeg var tilstede under noen av opptakene (på kveldstid) og det som ble gjort da synes jeg ikke er over streken.
Klippene fra Strømstad og stevneplassen i Skien har jeg ingen befattning med og jeg synes selv også at det er litt over kanten.

#45634  av sindrejl

den kan jeg gå med på, på kvelden på en åpen plass hvor det ikke er folk som ikke har noe med dette å gjøre som ferdes er ikke så mye over streken at det gjør noe, men den den på veien midt på dagen og nesten smekke inni andre biler og stoppe trafikk og dælje ned folk... har ikke ord!

#45643  av chris

jeg har bare gidda å sett en video ennå, dro ned den største fra "skjærtorsdag", var ingenting galt med den i hvert fall. En BMW som stod og burna, og et par personer ved siden av. Så må være noe med de andre videoene som er ille i så fall, siden dere klager sånn :P