TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Personlig utvikling .. . livet tar en sving (trenger hjelp!)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #45283  av MRQuoc

bare for å få ut noe frustrasjon og tanker som jeg har lyst til å dele med dere her inne, ikke noe stort for dere kanskje ;) men det er behagelig for meg å få det litt ut( psykologen er på reise )

Ja jeg går regelmessig til psykolog , det er ganske deilig å få blåst ut ting i hodet av og til. Om det ville vært opptil meg , skulle alle trengt en! :]
Men siden hun ikke er tilgjengelig får jeg blåse ut her :P plage dere litt.

_

Igår (Fredag) startet dagen ganske fint , jeg skulle egentlig overraske SiwR med at jeg drar ut til henne på Tjøme istedet for å gjøre andre ting som var planlagt. jeg pakket meg for en helg og dro på jobb, prøvde å få kontakt med henne tidlig men hun sov , som alle andre uvanlige mennesker ;). men så ringte forbrukerrådet :shock: til min store overraskelse , og de hadde ikke fått tak i <navn>, snodig det må jeg si.. og nå starter snart begjærings-prosessen .. til min lettelse mens sola skinner, i løpet av arbeidsdagen ble det kontakt med SiwR , min kjæreste for dem som ikke visste :), hun ønsket en samtale for å oppklare endel ting. Som de fleste vet går ikke forhold noe særlig over avstand. Drammen -Bergen er et stykke .. spesielt når begge er opptatt med hver sine ting, hver sin utvikling , hver sin stadium av livet, er det kanskje med liten tvil at vi da etter samtalen gikk hver våres vei .. . . i følge fakta'ene og mytene om avstandsforhold og slikt .. da .. Og jeg som da ville aller helst prøve å heve forholdet opp til ett nytt nivå med nye utviklinger, for å få dette til å fungere, møtte med litt bestemt pike som ikke ser noe annet.. jeg er som ellers ganske mottakelig med forslaget og må se meg tape henne .. å kjøre uten å si et ord var kanskje det feigeste jeg noen gang har gjort. Det eneste jeg så var henne i speilet .. mens hun da forsvant gradvis..
Og i ettertanke , sitter jeg å klandrer meg selv , og prøver å finne ut hva jeg gjorde feil , hva jeg kunne gjøre annerledes og hvorfor skjedde det?
Altså en ren avhandlingsrapport kjent fra de fleste idretter og bedrifter for å forebygge slik at det ikke gjentar seg. Problemet er at dette handler om mennesker , svikt i kommunikasjon .. ja og alle vet kommunikasjon er det vanskeligste mennesker har imellom , derfor alle konflikter i verden.

Jeg våknet etter 5 timer søvn , og var ganske urolig i kroppen, tankene rettet mot SiwR og klandringer på meg selv, jeg kom ingen vei .. enn å tenke på "Faen ta meg selv" noen ganger. Jeg valgte .. som veldig mange her inne har gjort .. eller kommer til å gjøre , sette seg i bilen og kjøre mange mil, så var jeg der da .. meg , bilen og veien .. tankene .. ja de er værtfall med ..
Klokka er ganske tidlig og jeg må si at livet lyste igjen ..
Mens vi hadde samtalen , fikk vi regn og ting bare gikk ikke.. nå nettopp har jeg kjørt på småveiene i Oslo\Drammens-området , en stor runde som varte i 1,5 timer .. og med trillende vogn tid til annen fikk jeg ut noen tanker .. mens jeg ser mot sola..
Det er ikke alltid det går så bra for noen, finnes altfor mange krappe svinger og for mange tanker.. jeg er dem som kanskje er heldig .. som har andre ting å tenke på noen ganger .. og ting kommer på plass , det tar bare litt tid , for meg har tid vært en ressurs og privilegium som jeg tar for gitt. først nå fatter jeg ting som er verdt tiden jeg bruker. og mere tid kommer.

Dere skal få noen bilder fra kjøreturen , imens .. herlig vær i Østlandsområdet idag! , ta en tur ut .. og vær sammen med din\deres kjære .. bruk tid sammen , for det er vel det eneste mennesket har som er verdt å leve for.. .. også litt bilkjøring da! ;)

Jeg kaller over og ut , forsvinner litt herfra .. litt fra pc'en .. og litt fra samfunnet .. prøver å gripe meg selv ett sted .. en gang ..
Inntil da .. ser dere på veien .. :wink:
Vedlegg
DSC017031.jpg
DSC017031.jpg (44.11 kiB) Vist 767 ganger
DSC017011.jpg
DSC017011.jpg (46.19 kiB) Vist 767 ganger
DSC017001.jpg
DSC017001.jpg (41.73 kiB) Vist 767 ganger
Blunkende Celica MK5 .. SØT! liker meg?
Blunkende Celica MK5 .. SØT! liker meg?
DSC01695.JPG (43.41 kiB) Vist 767 ganger
DSC016981.jpg
DSC016981.jpg (34.83 kiB) Vist 764 ganger
Sist redigert av MRQuoc den 16 mai 2004 05:19, redigert 1 gang totalt.

#45297  av hmsilset

må si at det var litt av en historie så tilig på morran!
Datt nesten av stolen.Men det kommer vel kanskje litt
av all øldrikkinga i går :wink:
Synes det er bra du bruker denne sida å skrive om sånt
jeg,så lenge det er litt bilkjøring inne i bildet!

jeg kan ikke hjelpe deg,for jeg forstod liksom ikke.
Men jeg kjennte meg igjen i den situasjonen der du
kjørte å så jenta bli borte i speilet.Det har jeg gjort en
gang,og henne ser jeg aldri igjen..Nei,nå renner
tårene her..sikkert allergi :P

#45298  av MRQuoc

huske på solbriller , så er tårene nesten usynlig 8) , kjørt så mye nå at jeg må slappe av litt tror jeg .. begynner å bli endel biler på veien .. hater det! ..
:P var meget behagelig å kjøre kl. 0540 på morgen .. uten en eneste bil .. med solskinn .. :P

jeg vil så gjerne forsette .. men det vil ikke henne .. og da blir det som du sier .. siste gang jeg så henne .. et kapittel er liksom kjørt forbi ..

PS! du tror psykologen skjønner meg ? :mrgreen:

-EDIT-

timen etter jeg hadde vært på første paintballtrening , var første setning : "Faen jeg har så lyst til å skyte noen .. arghhhh .. skyte skyte skyte" .. stakar hun satt å så litt forskrekket ut .. :mrgreen:

#45299  av hmsilset

Da er det viktig å gå videre og ikke stoppe opp.
kjøre masse bil å være hos venner og familie er god
medisin syns jeg,pluss å trene for å få ut aggresjon 8)
Det var ikke feigt av deg å bare kjøre. noen ganger må
man bare gi gass å ikke stoppe eller se seg tilbake!Særlig
om blinkinga fra blålysa er vonde :wink:

#45300  av hmsilset

PS! du tror psykologen skjønner meg ? :mrgreen:

De fleste psykologer bruker tid på å forstå.vil
vel tjene litt ekstra

#45303  av MRQuoc

sant nok .. .. ..

men faen jeg må på innercitty meet .. men ingen gidder jo å være med .. syvsovere!! drammensere .. et tap for den ressurssterke norge .. :mrgreen:

#45306  av CelicaTurbo

tror du får noe godt utav dette når alt kommer til alt :)

#45310  av MRQuoc

Kristian , .. ja jeg vet det gjør det .. når alt faller på plass igjen .. selv om det mangler en brikke liksom .. men man blir jo litt frustrert når man står her da .. alene .. plutselig .. men jeg må si jeg fikk meg en helvetes bra tur idag tidlig .. aldri hatt det så bra med bilen .. selv alle ulydene .. ;) gir en motivasjon til å holde på de tingene man er glad i .. man lærer vel .. med årene .. jeg er født inn i tradisjoner .. og der vi kommer fra , flyr man ikke rundt med 2-3 skillsmisser før man dauer liksom .. som regel holder folkene sammen fra tenårene .. :shock: og ja .. jeg er vel litt sånn .. innerst inne, er bare snodig at jeg finner meg norsk jente da .. som sikkert ikke har slik innstilling ;)

får gå for thaidamer .. de holder vel lenge ?

"You where once again surrounded with brilliant white lies"

#45314  av CelicaTurbo

Det er nok for det meste slik at dem fleste har flere forhold bak seg og slår seg ikke til ro med partner før godt ut i voksen alder.. det er de færreste ungdomsforhold som varer.. Det er ikke godt å si hvorfor det er slik men personlig ser jeg ikke at det er noen ulempe egentlig..

#45321  av sexten

Hehe. Jeg kjenner meg urovekkende mye igjen. Husker at jeg på reisen hjem slo i rattet og greier (det var mamma sin Mitsubishi, så den fortjente litt bank :D ). Kjørte i 50 hele veien og skrudde musikken så høyt jeg bare kunne for å slippe å høre mine egne tanker. Og jeg var deprimert i 3 måneder etterpå og tenkte hele tiden på å prøve å få henne tilbake, men jeg har heldigvis lagt det bak meg nå. For nå nyter jeg livet som singel som aldri før :D . Vet ikke hvor mye dette hjalp, men du får uansett ha lykke til videre :)

#45322  av mr.veilsidewankel

vil. du har jo alltids bilen, det må da være noe :D
ingenting er som å bare kjøre en tur å la tankene flyte bort når man er litt nedfor, men da må man passe på gassen,er man sint så legge man fort for mye vekt på høyrefoten,

så du får se lyst på livet, dra på mange treff og kos deg(mulig du treffer noen der også, hvem vet :) )

#45332  av Kjelliken

:D og du har jo oss og klage til skal det være noe. og vi er mye billigere enn psykolog :wink:

Dette blir tøft i en tid fremover. men si det slik det var en fin tid dere hadde. Og heller verdsett det. og gå videre med engang går ikke så ta den tiden du trenger..

gjøre ting en har hatt lyst til men ikke kunne for andre ting kom i eien. rett og slett lev litt. :wink:

Håper dette hjelper håper humøret har kommet seg til treffet i arendal så skal vi ta vare på deg vi.. :D

#45333  av MRQuoc

hehe , ja jeg har alltids bilen , men det har gått en hel dag uten at jeg har gjort noe fornuftig , fikk engang ikke kommet meg inn til InnercityMeet og se min fremtidskommende bil , Jan eriks MR2 ;) ..

og ja, høyrefoten var meget tung på vei fra Tønsberg , at det gikk bra kan jeg egentlig prise flaksen min for, aldri i mitt liv jeg tørr å ha bilen i 180km\t uten utbedringer i understellet!! men hva brydde meg ..

Psykolog er ikke så dyrt ;) .. jeg trodde i tidlig alder at gikk man til psykolog var man gal! men etterhvert som jeg selv opplevde det , lærte jeg mer av meg selv, selvfølgelig med hjelp fra psykologen ;) For mange tanker kan lage en knute! for mange knuter kan stoppe tankene.. mener da jeg ;)

Jeg skal prøve å være med i arendal , jeg har på en stor måte mistet lysten til å være rundt mennesker.. og fy faen jeg er sulten .. mat mat mat .. man glemmer jo selvsagt alt rundt deg når det butter imot
3 år forhold går på revers ,. og jeg stikker å fisker meg noen pølser hos Espen H ;) ..

selvsagt skal dere slipper mer syting .. men det er litt deilig .. det må jeg si ;)

Thumbs up!

#45335  av hmsilset

Synes ikke du syter jeg,men sier det som det er bare!
Bra at du får sagt litt her! Har hatt problemer selv en gang,men da gikk jeg til lege fordi det er billigere,og fordi jeg trodde som du,
at bare gale folk var med psykolog.

nå skal jeg trene før jeg spiser en halv hjort omtrent :P
Det er deilig det!Sunt for sjela!

#45338  av MRQuoc

hmsilset skrev: nå skal jeg trene før jeg spiser en halv hjort omtrent :P
Det er deilig det!Sunt for sjela!
når du nevner trening .. grrr .. merker jeg at jeg trenger det, fikse ryggen også ..

men jeg orker ikke studio-trening ;) hvis det er det du driver med.
Jeg har paintball-trening imorgen :D , btw Neste lørdag skal jeg prøvefly Hanggliding :!: så for dem som er på østlandet og ønsker å prøve det , Lørdag den 22Mai er det prøveflyging med Vinger :P nær Drammen ;)
Neste måned blir det rafting :!: :P

men først fikse ryggen og komme meg til flylegen , og bestå den fysiske og psykiske delen der ;)