TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mopedtreff ble stooooooort

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #45265  av DannyBoy

Burde kommet innom og bare titta på Tusenfryd treffet gutta :D
Var for moped da, men anyway... 8)

For dere har hørt om Plastic MC, så kom de, Bike kom også :D :D
Og sykt mange mopedister, etterhvert kom det også en del snut :cry: :cry:

Og vi ble selvfølgelig jagd ut :cry:

Legger ut bilder, hvis det er ønske, kan også gi link til film etterpå også,hvis det er ønskelig... :roll: :lol: :P

#45268  av CelicaTurbo

høres egentlig ut som et ganske artig treff men jeg vet ikke om jeg ville ha vist meg selv der hehe :lol:

#45276  av Erlend

Moped? Moped?? Sånn "hviiiiiiiiiiiiin"-wannabe motorsykkel? Jeg grøsser ved tanken av å se flere enn 2 av dem i lag :D Har vurdert å montere ekstra bred støtfanger så jeg kan tippe mopedførere med kantene... :wink:

#45278  av kennethx

Jeg bare irriterer meg daglig til og fra jobb på de forbanna scooterene som skal kjører forbi kjøen i 50 sonen for så å LAGE køen når trafikken burde begynne å gli litt bedre i 80 sonen! GRRRR.

#45289  av chris

kennethx skrev:Jeg bare irriterer meg daglig til og fra jobb på de forbanna scooterene som skal kjører forbi kjøen i 50 sonen for så å LAGE køen når trafikken burde begynne å gli litt bedre i 80 sonen! GRRRR.
æggfh.. det er så irriterende :?

CelicaTurbo: ikke jeg heller :lol:

#45305  av CelicaTurbo

mopeder irriterer meg lite, dem holder som regel samme fart eller tilogmed fortere enn bilene så lenge det ikke er oppoverbakke.. men, det som irriterer meg er den nye horden med kule studenter som har kjøpt vespa-lignende scootere og tror at dem har lov til å kjøre på klasse A motorvei :shock: Tror jeg treffer på en slik ihvertfall halvparten av gangene jeg kjører fra byen til Åsane på dagtid :? Det er nesten like irriterende som dem som stopper i enden av akselerasjonsfeltene pga at dem tror at det gjør det mer lovlig å snakke i mobiltelefon å stå der :?

#45307  av DannyBoy

HEHEHEHE... Men mopeder har ikke lov til å gå i mer enn 45 km/t vet dere :D

Plastic MC gutta er syke ass, skal legge ut en link til film fra treffet etterhvert jeg, hvis noen er interisert :D

#45313  av kennethx

CelicaTurbo skrev:mopeder irriterer meg lite, dem holder som regel samme fart eller tilogmed fortere enn bilene så lenge det ikke er oppoverbakke.. men, det som irriterer meg er den nye horden med kule studenter som har kjøpt vespa-lignende scootere og tror at dem har lov til å kjøre på klasse A motorvei :shock: Tror jeg treffer på en slik ihvertfall halvparten av gangene jeg kjører fra byen til Åsane på dagtid :? Det er nesten like irriterende som dem som stopper i enden av akselerasjonsfeltene pga at dem tror at det gjør det mer lovlig å snakke i mobiltelefon å stå der :?
scooter faen scooter faen scooter faen sier bare jeg! Scootere er en egen rase i trafikken. De står over alle lover og regeler, tror de, forbi på utsiden forbi på innsiden, de er gale! kjører forbi meg på rødt lys og stille seg rett forran meg !!! DA klikker det da..... I hevlete tror en liten scooter faen at de kan kjøre fort nok ut av krysset til å tilfredstille meg!?!? Nei så til ¤#%#¤% å still seg forran en sportsbil da! VIL de ble kjørt ned? Noen ganger så bare eksploderer det! Scootere skaper så utrolig mye agresjon farlige situvasjoner og ukultur i trafikken at det skulle vært forbudt å kjøre!

#45315  av CelicaTurbo

hehe, rolig nå :) Mange scootere plasserer seg riktignok fremst i krysset men som regel midt imellom feltene, ved siden av den fremste bilen.. at dem tørr skjønner ikke jeg men jeg synes ihvertfall ikke at dem er noe hinder når jeg står fremst, da er det værre når jeg står som bil nr 2 i krysset..

#45317  av MRQuoc

jeg syns det er mange fine romper på scootere nå :P .. på min tid , var det knapt ei jente som tørte å kjøre moped .. nå florerer dem :P .. ett hakk søtere enn de store mc-rompene .. syntes da jeg .. i som er ung! :P

#45323  av Erlend

Rumper... rumper er bra!
Mye nice 16-åringer på scootere å skue, særlig hvis man ligger bak i et kryss :)

Men mopeder!! Aaaargh!

#45407  av Gossi

Husker når jeg var mopedist. Og akkurat hadde vraket min nydelige "chopper" Suzuki Zr50. (Som for øvrig hadde vridd styre :D )
Da var jeg faen meg den eneste raringen som kjørte scooter. Og den var fin. Ikke som de forbannade fururistiske greiene de fjortissjentene flyr med nå. Men, men ... Tid forandrer seg. Og jeg hadde respekt for bilistene og kjørte inn i busslommer for å slippe dem forbi. Og la meg ikke foran dem i kryss. Jeg skjønte at mopeden min gikk ræva jeg. :D 8)

#45434  av erling

Spørs vel om ikke vi driter litt i hele mopedtreffet. :D

#45435  av Gossi

erling skrev:Spørs vel om ikke vi driter litt i hele mopedtreffet. :D
:lol: :lol:

#45581  av chris

CelicaTurbo skrev:hehe, rolig nå :) Mange scootere plasserer seg riktignok fremst i krysset men som regel midt imellom feltene, ved siden av den fremste bilen.. at dem tørr skjønner ikke jeg men jeg synes ihvertfall ikke at dem er noe hinder når jeg står fremst, da er det værre når jeg står som bil nr 2 i krysset..
Er flere ganger jeg har vært nære på å kjøre på sånne moped/scooter-idioter. De ser seg ikke for i hele tatt. Den gangen det var nærmest en ulykke, var når jeg stod fremst foran rødt lys, og skulle svinge til høyre. Stod i ro, med blinklyset på, og gjorde meg klar til å kjøre. Så blir det grønt, jeg ser kjapt i speilet akkurat i det jeg begynner å svinge. Å joda, der kommer det en på moped, på innsiden av meg (han kom mellom feltene, og kryssa foran bilen bak meg, som også var i ferd med å sette i gang), og han skulle såklart rett frem. Ingen antydning til å bremse eller noe. Jeg måtte såklart stoppe, men det var noen cm om å gjøre. Opplever lignende stadig vekk, både med syklister og mopedister. Fatter ikke hva de tenker med.