TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• topstyling

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #45127  av rb20det

fjernet dette innlegget da jeg er ferdig med denne saken!
Sist redigert av rb20det den 16 mai 2004 19:46, redigert 1 gang totalt.

#45129  av kennethx

Chris, på tide med noen bilder igjen da? :D

Tror vi har lagt diskusjon av topstyling bak oss rb20det :)

#45141  av chris

rb20det: som kenneth sier, jeg tror vi har diskutert nok rundt dette, endte bare med krangling og sletta tråder. sååååååååååå, jeg tror jeg bare gjør sånn jeg:
Vedlegg
911A_big.jpg
911A_big.jpg (30.35 kiB) Vist 518 ganger

#45144  av sindrejl

jepp vi er enige der, får bare ikke lov til å snakke om det ;)

Edit: NICE PICTURE!!! HOT DAMN!

#45165  av CelicaTurbo

ah, dere har fint lov til å skrive om det så lenge det gjøres skikkelig og ingen finner på like mye tull som sist gang :) Men i så fall skriv kun egenhendige opplevelser så klart.. det er nok av dem som har hørt om folk som har hatt problemer med xxx-firma og som på det grunnlaget ytrer seg i slike diskusjoner :?

personlig har jeg forstått det slik at det er en del personer som ikke er fornøyde med topstyling, men det er også mange personer som er meget fornøyd og som ikke forstår andres kritikk.. altså ganske mange blandede følelser og da blir det fort krangel..

edit: men jeg foretrekker om den diskusjonen er ferdig her egentlig, liker ikke krangel :)

#45167  av chris

ja, egne erfaringer om firma, uansett hvilket, er jo greit. men det gjelder jo både positive og negative erfaringer.

#45182  av sindrejl

CelicaTurbo skrev:ah, dere har fint lov til å skrive om det så lenge det gjøres skikkelig og ingen finner på like mye tull som sist gang :) Men i så fall skriv kun egenhendige opplevelser så klart.. det er nok av dem som har hørt om folk som har hatt problemer med xxx-firma og som på det grunnlaget ytrer seg i slike diskusjoner :?

personlig har jeg forstått det slik at det er en del personer som ikke er fornøyde med topstyling, men det er også mange personer som er meget fornøyd og som ikke forstår andres kritikk.. altså ganske mange blandede følelser og da blir det fort krangel..

edit: men jeg foretrekker om den diskusjonen er ferdig her egentlig, liker ikke krangel :)
Var egentlig litt mer ironisk ment, menne enig .. vi er ferdig :P

#45210  av rb20det

ok,da skal jeg ikke piske opp stemningen ang.det igjen.
Tror det er best at jeg sletter innlegget mitt slik at det ikke blir noe trøbbel.Noen som kan forklare hvordan jeg gjør det?

#45215  av chris

rb20det skrev:ok,da skal jeg ikke piske opp stemningen ang.det igjen.
Tror det er best at jeg sletter innlegget mitt slik at det ikke blir noe trøbbel.Noen som kan forklare hvordan jeg gjør det?
Nesj, det er vel strengt tatt ikke nødvendig. men du kan jo editere posten din. slette får du ikke til, siden det er første post i denne tråden.

#45330  av supratt

Jeg kan trøste dere med at jeg er LANGT ifra ferdig med xx firma. :evil:

#45573  av chris

supratt skrev:Jeg kan trøste dere med at jeg er LANGT ifra ferdig med xx firma. :evil:
Vi hadde en liten prat ang det der på festen søndagen ja, du får bare holde oss oppdatert med hva som skjer.