fjernet dette innlegget da jeg er ferdig med denne saken!
Sist redigert av rb20det den 16 mai 2004 19:46, redigert 1 gang totalt.
CelicaTurbo skrev:ah, dere har fint lov til å skrive om det så lenge det gjøres skikkelig og ingen finner på like mye tull som sist gangVar egentlig litt mer ironisk ment, menne enig .. vi er ferdigMen i så fall skriv kun egenhendige opplevelser så klart.. det er nok av dem som har hørt om folk som har hatt problemer med xxx-firma og som på det grunnlaget ytrer seg i slike diskusjoner
![]()
personlig har jeg forstått det slik at det er en del personer som ikke er fornøyde med topstyling, men det er også mange personer som er meget fornøyd og som ikke forstår andres kritikk.. altså ganske mange blandede følelser og da blir det fort krangel..
edit: men jeg foretrekker om den diskusjonen er ferdig her egentlig, liker ikke krangel
rb20det skrev:ok,da skal jeg ikke piske opp stemningen ang.det igjen.Nesj, det er vel strengt tatt ikke nødvendig. men du kan jo editere posten din. slette får du ikke til, siden det er første post i denne tråden.
Tror det er best at jeg sletter innlegget mitt slik at det ikke blir noe trøbbel.Noen som kan forklare hvordan jeg gjør det?
supratt skrev:Jeg kan trøste dere med at jeg er LANGT ifra ferdig med xx firma.Vi hadde en liten prat ang det der på festen søndagen ja, du får bare holde oss oppdatert med hva som skjer.