TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Godkjenning senkesett

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #45070  av Master

Kan noen fortelle meg hvordan jeg enklest mulig kan få godkjent senkesettet jeg har på bilen min? har ikke peiling på hvor de ble kjøpt. Men vet at de er HKS. Har hørt snakk om noen Tüv-papirer? :roll:

#45074  av kake

Husker jeg mailet et firma ang. HKS fjærene da jeg skulle kjøpe, men Tüv godkjenning fantes ikke til de fikk jeg beskjed om :cry:

#45079  av tbergstad

tror det finnes en tråd et sted med de samme problemstillingene...

#45102  av Master

oki. får lete :roll:

#45106  av cameleon

Master skrev:oki. får lete :roll:
Tror det er så enkelt at du får fikset med noen papirer der du kjøpte de som sier at de er TUV godkjent. Evt ta de med på et verksted eller hos Biltilsynet.

#45152  av CelicaTurbo

jeg tror ikke HKS-fjærer er TÜV godkjente, på lik linje med det meste annet som er produsert i Japan.. mulig at du kan finne andre papirer som kan godtaes, jeg vet f.eks. ikke om det trengs papirer for slikt i Japan? (Jasma?) Eventuellt om det er andre måter enn papirer som kan få det godkjent..

#45232  av Gøran

Hallais Master. Vakke meininga å skræm dæ den dagen på jobb angående godkjenning. Anbefal bærre å få tak i papira sånn at du ikke træng å plages den dagen MR`n ska godkjennes... Førræstn kor ti ska vi ha cruising in Bodø. Begynn å bi rimeli mange celica å MR2 her!!!

#45279  av Master

hehe.. neida jeg kom faktisk bare til å tenke på godkjenning når du nevnte det :lol: kunne jo vært kjekt å ha hvis det ikke koster allverden å få tak i det. Men nå høres det jo ut som om at HKS fjærene mine ikke er godkjente... :? så får vel bare la det være. Alternativet på f.eks EU-kontroll er jo å finne en plass som tilfeldigvis ikke legger merke til senkafjærene :roll:

Ja begynner å bli en del MR2'er og Celica'er i Bodø, synd at fåtallet befinner seg på dette forumet. Kanskje vi burde spre litt reklame? 8)