TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Min nye MR2

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #44908  av cameleon

Her er bilder av min nye MR2 som jeg kjøpte av den usedvanlig flotte personen Gossi her på forumet. Må si det at dette er desidert det beste kjøpet jeg noensinne har gjort og antagelig kommer til å ha hatt. En triveligere person som Carvajal skal dere lete lenge etter, og uansett hvor mye dere leter så finner dere ikke maken. Så gir deg en stor takk Gossi for kjøpet jeg gjorde :wink:

SÃ¥ her er noen av bildene jeg har tatt av den. Enjoy
Vedlegg
Dscn0232.jpg
Dscn0232.jpg (80.93 kiB) Vist 558 ganger
Dscn0231.jpg
Dscn0231.jpg (107.26 kiB) Vist 558 ganger
Dscn0223.jpg
Dscn0223.jpg (71.21 kiB) Vist 558 ganger
Dscn0222.jpg
Dscn0222.jpg (64.42 kiB) Vist 558 ganger
Dscn0214.jpg
Dscn0214.jpg (60.73 kiB) Vist 558 ganger
Sist redigert av cameleon den 12 mai 2004 22:25, redigert 1 gang totalt.

#44909  av cameleon

Og et bilde til
Vedlegg
Dscn0235.jpg
Dscn0235.jpg (118.47 kiB) Vist 556 ganger

#44910  av hmsilset

Wow,nydelig bil da!!! Gratulerer :P

#44911  av hovik

Nais, mye ga du for rattet/stolene ?

#44913  av cameleon

hovik skrev:Nais, mye ga du for rattet/stolene ?
Jeg kjøpte veldig mye på en gang jeg så derfor fikk jeg en del rabbatter. Prisen jeg betalte var rundt 1600pr sete og rattet var det en 1400kr for.

I butikken koster setene 2.356,- pr stk og rattet 1.890,- :)

#44916  av chris

ble fett med de setene da, selv om jeg kanskje ville følt litt for oppreist sittestilling på lengre turer ;)

skal prøvesitte den på søndag :D

#44922  av cameleon

chris skrev:ble fett med de setene da, selv om jeg kanskje ville følt litt for oppreist sittestilling på lengre turer ;)

skal prøvesitte den på søndag :D
Det skal du få lov til hehe. De er faktisk helt utrolig comfy. er bedre å sitte i de enn de gamle synes jeg :shock:

#44927  av Gossi

Jeg skal se bort fra at du ikke skrev navnet mitt riktig, siden du skriver så mye fint. :oops:

Glad jeg solgte bilen til en ordentlig kar!! Ser jo ut som mitt barn har det ganske så bra oppi nord. :D

(Ta den med på besøk snart!!)

Mvh
Gonzalo Alonso Carvajal (med V, ikke C midt i! :D )

#44929  av cameleon

Gossi skrev:Jeg skal se bort fra at du ikke skrev navnet mitt riktig, siden du skriver så mye fint. :oops:

Glad jeg solgte bilen til en ordentlig kar!! Ser jo ut som mitt barn har det ganske så bra oppi nord. :D

(Ta den med på besøk snart!!)

Mvh
Gonzalo Alonso Carvajal (med V, ikke C midt i! :D )
Skal komme :D

*pssst* *retta på bokstaven :D *

#44933  av @lpher

Nice! :D Ser ut som de momo stolene drives i mr2'en ja! :D

Menne....Kim da...hva er det mitt øye skuer? En 'eldre' Alpine CD-spiller?! :D

@lpher

#44937  av chris

@lpher skrev:Nice! :D Ser ut som de momo stolene drives i mr2'en ja! :D

@lpher
å fydda, den så ikke jeg. alpina ass.. huff å æsj.. hadde jo den *dyre* alpinaspilleren på lån en gang.. takke meg til pioneer. eller clarion (pga lydkvaliteten)

#44948  av Erlend

Hmmm... er det et Borderkit jeg skuer på den 2ern?

#44965  av cameleon

@lpher skrev:Nice! :D Ser ut som de momo stolene drives i mr2'en ja! :D

@lpher
Hehe, du har helt rett. En temmelig gammel utgave ja. Den spilleren ble nok prudusert lenge før både du og jeg ble født kjære venn :lol: . Ikke for å disse Alpine (vet jo at dere selger de hehe) Men akkurat den spilleren DER er ikke så veldig mye å skryte av. Faktisk så var den spilleren i den forrige bilen min en god del bedre (gammel Sony), og det var en spiller som ble kjøpt på en bensinstasjon til 900kr eller noe :mrgreen: Den der tar ikke brente cd'er (hvis det ikke er veldig høy kvalitet på de) samtidig tar det ganske langt tid for at den loader hver sang. Vet ikke om det er pga at den er gammel jeg men bra er den i alle fall ikke :roll: Men funker bra til mitt bruk foreløpig i alle fall. Frank Sinatra og Tony Bennett trenger ikke så mye bass akkurat :lol: Får bare plassere en bunch med fjortisser i passasskjersetet så de kan se at jeg har en ALPINE spiller :mrgreen:
Sist redigert av cameleon den 13 mai 2004 07:10, redigert 2 ganger totalt.

#44966  av cameleon

Erlend skrev:Hmmm... er det et Borderkit jeg skuer på den 2ern?
Er nok et helt orginalt MR2 kit på den der vennen :D Men vi kan jo late som om det er Border da vettu :mrgreen:
*KlemmepåErlend* :mrgreen:

#44968  av Dalan

Så myye bedre det så ut når den var senka med de felgene, den forrige du hadde gikk jo på stylter :mrgreen:
Mye er den senka egentlig?
Nydelig bil! :)