TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• formel-1

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #44468  av spkstrp

Noen som har søndagens runde i formel-1 på vhs? Var opptatt med å spinne rundt på go-cartbanen på essokickers treffet :)
Tok det dessuten opp selv, men dama presterte å skifte kanal på mottakeren (JEG GJORDE IAFALL IKKE NO :mrgreen:)

#44486  av chris

mista formel1 selv, da vi hadde biltreff og gocart-kjøring i trondheim. Hvordan ble resultatene?

#44488  av spkstrp

schumi vant, dobbeltseier til ferrari... :roll:
Trulli på tredje og alonso på fjerde? ...
Dama er opptatt av Trulli så det var synd for henne at hun rota til med opptaket :twisted:

#44489  av chris

uff, jeg orker snart ikke se formel1 noe mer.. er så kjedelig.

lenge leve WRC, sier nå jeg

#44494  av spkstrp

skjønner hva du mener.. :roll: Eneste alternativet for de som liker formel1 er å boikotte ferrari, og heller konsentrere seg om tredjeplassen :mrgreen: ;) ;)

#44510  av angrykid

Det er DRIT kjedelig å se formel1 nå for tiden,s elv om jeg heier på ferrari. Dem er så STYGT overlegen i forhold til de andre teamene. Ikke akkurat publikumsvennlig, nei.

Men 2-10 bruker stort sett å være en fet kamp, da :)

#44553  av chris

Problemet med Formel1 er at det er nesten ikke forbikjøringer lenger. De ligger på nesten samme plasser og rekkefølge i flere titalls runder, før kanskje EN prøver seg på en forbikjøring, og fyker av banen i stedet.

Det er ikke underholdning.. det er rett og slett blitt for kjedelig. for ensformig.

#44796  av Kjelliken

:oops: skulle ha lest denne tråden litt før da kunne jeg ha reddet deg men er redd for at den er kopiert over denn allerede.. :x

#44798  av spkstrp

hehe.. oh vell... det var vell et gørrka løp uansett.. :(

#45140  av jumbo

Jeg var blant de mest aktive formel-1 tilhengerne du kan tenke deg, og gikk aldri glipp av en eneste runde før... Har omtrent ikke sett et løp i år eller i fjor... et sted går grensen for når det ikke lenger finnes spenning

De nye reglene som er fremforhandlet (2007-2008 ca) virker dog lovende... harde inngrep som burde ramme de rike teamene mest, og da var det heller ikke helt tilfeldig at det var nettopp de beste teamene som var mest imot forslagene.

#45143  av chris

jumbo skrev:Jeg var blant de mest aktive formel-1 tilhengerne du kan tenke deg, og gikk aldri glipp av en eneste runde før... Har omtrent ikke sett et løp i år eller i fjor... et sted går grensen for når det ikke lenger finnes spenning

De nye reglene som er fremforhandlet (2007-2008 ca) virker dog lovende... harde inngrep som burde ramme de rike teamene mest, og da var det heller ikke helt tilfeldig at det var nettopp de beste teamene som var mest imot forslagene.
men de ble vel bestemt, ble det ikke? de nye reglene altså? blir bra det ja, men det er jo fortsatt noen år til...

#45206  av spkstrp

fjoråret synes jeg var et av de beste på veeeldig lenge... men nå virker det jo "katastrofalt" ...