TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Verdens nusseligste felger :D

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #43995  av cameleon

Dette er noe av det søteste jeg har sett :D
Vedlegg
bear.jpg
bear.jpg (11.28 kiB) Vist 665 ganger

#44005  av angrykid

hehe.. er de der å få kjøpt?

#44007  av Morten

De der hadde jo passa perfekt på den rosa S2000 i 2fast2furious! :mrgreen:

#44013  av MRQuoc

oi .. de var jo søte .. !! sånne skal jeg ha! punktum

#44033  av spkstrp

jeg har ronal felger på mr2n. Når jeg kjøpte de ville dama ha sånne bamsefelger til Fiaten :D

#44060  av chris

jeg så de felgene der på en eller annen bilvideo.. max power eller high octane.. husker ikke.

#44066  av Gossi

spkstrp skrev:jeg har ronal felger på mr2n. Når jeg kjøpte de ville dama ha sånne bamsefelger til Fiaten :D
De hadde blitt nydelige!! Dama di har god smak!! :D
Dritpene var de. Kim: du burde kjøpe sånne til Mr2`en. Helst i 18" og kromma. Bamsefar is back in business.... 8)

#44105  av Speeder

De felgen kunne man faktisk få levert på nye polo`er på 90 tallet...

Ikke akkurat lekkert...

Bilde

#44108  av erling

Speeder skrev:De felgen kunne man faktisk få levert på nye polo`er på 90 tallet...

Ikke akkurat lekkert...
En skikkelig "driti ut" fargeforskjell og der. Stakkars folk. :roll:

#44129  av tahustvedt

Det fargealternativet der husker jeg. Tror de kalte det for Harlequin eller noe sånt. :D

Lurer på om de felgene kan leveres med teddyfor.

#44174  av Yobbe

hehe.
kuli felger detta da. Mine neste felger skal være slike. kanskje med et annet mønster enn en bamse da, om det er mulig.
Men kult hvertfall

#44278  av spkstrp

Gossi skrev:
spkstrp skrev:jeg har ronal felger på mr2n. Når jeg kjøpte de ville dama ha sånne bamsefelger til Fiaten :D
hehe ! skal nevne det for henne :roll:

#45078  av Gossi

spkstrp skrev:
Gossi skrev:
hehe ! skal nevne det for henne :roll:
Hehe!! Gjør det. Få hun inn i forumet også. Jenter som har lyst på bamsefelger bør være på et seriøst bilforum. :D