TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• noen her som er dyktige pÃ¥ P.S?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #43968  av ST182

har lurt litt på å bytte ut den orginale vingen på celica`n... har sett litt på denne her blant annet. http://groups.msn.com/_Secure/0QgDpAroT ... 7795445568

er det noen som kunne ha photo-choppa bort orginal vingen og fargelagt den øverste i bilens farge og senket den på "plass" for meg..?

jeg fant ut at jeg var helt håpløs på photoshop :oops:

her er det flere bilder: http://groups.msn.com/Bil-bilder/shoebox.msnw

hadde satt stoooor pris på om noen kunne hjelpe meg... :D

M.v.h
Kenneth

P.s kom gjerne med meninger og evnt forslag til andre vinger som hadde passa på bilen.. :)

#43972  av Gossi

Jeg får ikke lastet ned de andre bildene. Man må være medlem sier den... :roll:

Hvis du legger ut bilde av vingen for seg selv og bilde av rompa på bilen for seg selv så kan jeg se om jeg får hjulpet deg. :-)

#43977  av DannyBoy

Dæven, det så tøft ut :wink:
Legge ut flere bilder av bilen din?
Syns det ble fett med den vingen der, når du får lakka den i samme farge som bilen :D

#43982  av ST182

flere bilder kommer etterhvert, når bilen ser "hel" ut igjen. :wink:
håper å få den ferdig juni\juli, er en del som skal gjøres.
Bl.a : ny front, div smårep. av styling, valsing av hjulbuer bak, soting av vinduer, nye lexuslykter bak, skinn seter, ny vinge og hel-lakkering

har noe planer og ideer for stereo-delen å, men det tror jeg blir et fint vinter-prosjekt.. skal senke forsterkerene ned i gulvet samt støpe nye kasser til bassene+++ Blir spennende, jeg har aldri gjort noe lignende før så jeg har null erfaring, blir vel til å prøve og feile litt :wink:

Foresten, er det noen her inne som har prøvd å felle inn tv-skjerm i nakke-støttene på en st182, eller vet om noen sider hvor det er bilder av dette?
har planer om multimedia-pakke i bilen, og synes ikke at de blir særlig pent med med nedfellbar skjerm i taket...

m.v.h
kenneth

edit: hvis du har en hotmail-konto eller net-passport så ligger det flere bilder her: http://groups.msn.com/Bil-bilder/shoebox.msnw

trenger bare å logge deg på med hvilken som helst msn eller hotmail-adresse, (får ikke bort det må-være-medlem tullet :( )

#44012  av _speedy

Ikke for å være frekk,men jeg synes det så stygt ut med den vingen...Ceep it clean sier nå jeg :roll:

#44030  av Gossi

Kult. Da har jeg noe å leke med imorgen :D

Små barn, små gleder. :D 8)

#44036  av ST182

toppers :D gleder meg til å se resultatet :D

har prøvd og prøvd i hele dag.. *jeg vil jeg jeg, men får det ikke til* :wink:

kenneth

#44069  av tbergstad

hmmm.. spoiler oppå spoiler?.... nei..

#44073  av Gossi

Ok. Dont get your hope up. :D Merker det er lenge siden gossoman har åpnet Photoshop.

Men her er et forsøk ihvertfall. personlig syns jeg bilen ble penere uten vinge. 8) Si ifra hvis jeg er helt på tur nåe det gjelder plassering, størrelse osv. Det er tross alt tidlig på en søndag. :D
Vedlegg
OneWing.jpg
OneWing.jpg (38.69 kiB) Vist 2702 ganger
NoWing.jpg
NoWing.jpg (37.92 kiB) Vist 2702 ganger

#44074  av ST182

:D :D :D synes det ble bra jeg... bilen ser for naken ut uten vinge, ihvertfall sett fra andre vinkler, men sett bakfra så synes jeg den vingen ble bra.. takker så mye Gossi. :)

m.v.h
kenneth

#44076  av ST182

tbergstad skrev:hmmm.. spoiler oppå spoiler?.... nei..
Nei er du gal?!? hehe neida hadde ikke tenkt på det nei, var bare for å få en feeling med hvordan den vingen ville ha sett ut på bilen, ville aldri ha gjort noe så "jalla" som å feste en vinge til oppå den originale :shock:

Er meninga at den originale vingen skal erstattes med en ny.. og den som Gossi har satt på med photoshop, er den jeg har funnet som passer best..

men hvis noen finner andre vinger som passer så er jeg åpen for
forslag :)

m.v.h
kenneth