TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• RÃ¥debank

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #345449  av Drift-It

Scotty skrev:Hehe. Har du noen gode priser på 1JZ, 2JZ og 7M-GTE? R154?
pm sendt :)
 #345475  av Supramk3turbo

Jeg hadde ikke giddi å lagt penger i en 7m-ge om du allerede har planer om turbo. Men det billigste er jo å overhale den motoren du har. Men som sagt, jeg ville nok kjørt løpet å satset på en GTE motor av det ene eller andre slaget :D
 #345476  av Supramk3turbo

Scotty skrev:Synspunkter om dette??

http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... md=similar

Prisen er i hvertfall ganske overkommelig!
Prisen er veldig god. Nesten skremmende god. Er alt sammen i god stand, så har du gjort et bra kjøp :D

Trodde det var 10K for alt sammen jeg. Men det var jo bare for motor, prisen er fortsatt helt grei om alt er i bra stand...
Sist redigert av Supramk3turbo den 10 jan 2010 21:01, redigert 1 gang totalt.
 #345483  av mulle-mek

sjekk om du får med ledningsnett detta er forskjellig fra din
 #345487  av Supramk3turbo

Supramk3turbo skrev:
Scotty skrev:Synspunkter om dette??

http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... md=similar

Prisen er i hvertfall ganske overkommelig!
Prisen er veldig god. Nesten skremmende god. Er alt sammen i god stand, så har du gjort et bra kjøp :D
Trodde det var 10K for alt sammen jeg. Men det var jo bare for motor, prisen er fortsatt helt grei om alt er i bra stand...
 #345510  av Scotty

Såvidt jeg har fått med meg så er ikke et 90' ledningsnett kompatibelt med et 87 chassis? og det er kun 87-88 turbo elnett som vil funke?
 #345515  av 1JZFreak

Bor nesten 1 km fra selgeren jeg ;) Var han som importerte min forrige bil, 200sx. Prøv å prut litt =)
 #345695  av Lørnings

Jeg vet ikke om tommy har solgt motoren sin jeg..men hans er jo også 89+..så hjelper vel kanskje ikke.. :?
 #345698  av Lørnings

Ble det 7m-gte da eller? :wink: Vil gjøre seg bra i den bilen det :D