Bilen har vert kolisjonskadet ja, eg har fagbrev som billakkerer. kan nok garantere att alt er i orden med denne bilen vert i gjiggen tatt 4 hjuls kontroll og alt er som det skal vere og har papirer på det. og at JA alt innvendi er også lakkert, driver ikkje noe biltema reprasjoner for å sei det sånn!!
visst du tenker byggetid\pris på å trimme ein slek bil så skal du ikkje komme langt med 400 tusen innkluder bil, folk som ikkje har råd til ein slek bil bør heller ikkje vise innterese og begyne å påstå hvor mykje ein slik bil er verdt uten og sett på den. visst du finner ein slik bil til feks. 370 tusen så kjøp den for dei blir ivertfall ikkje billigere, ein kompis av meg kjøpte ein av dei første supraene som kom til norge i år 2000, han kjøpte den da for rundt 450 tusen og det er nå 10 år siden. Når du ser på prisene nå på feks. finn.no so er ikkje prisen langt unda. Vil tørre og påstå att dette er biler som kommer til å holde seg i ein pris over 400 tusen. Men det er opp til hver og ein å bedømme.
Bilen selges på grunn av at eg hadde ein viper Gts 98 modell på hånd, men den bilen er nå solgt. Så er ingen vits å trenger ikkje selge denne bilen for spottpris. Den går som faen og trekker bra damer
Kan og informere att denne bilen nettop har vert innkalla på biltilsynet og er blitt GODKJENT! ikkje mangen av dei...
Mvh Johannes Einemo