Komplett liste over modifikasjoner(sist oppdatert 06/04-2010)
Motor/drivverk/understell:
6. Juli:
Har nå kjøpt min første bil, nemlig en 1987 Toyota Supra! Bilen er foreløpig ikke EU godkjent foreløpig, grunnet rust bak, men årsavgiften er betalt. Det er endel rust i bagasjen og litt på hjulbuene bak samt litt under, men til det har vi allerede en person som skal gjøre jobben. Regner med å bruke 10-15.000,- på å få bilen i rimelig god stand, og jeg vil komme med mange updates og bilder av arbeidet Utenom rusten, som forøvrig er klar til rustsveising, så er det litt listeverk som må gjøres, AC må fikses(er nok bare å fylle gass) og generelt litt småting, bilen er jo tross alt 22 år gammel, og har nå stått stille i 2-3 år.
 Utenom rusten, som forøvrig er klar til rustsveising, så er det litt listeverk som må gjøres, AC må fikses(er nok bare å fylle gass) og generelt litt småting, bilen er jo tross alt 22 år gammel, og har nå stått stille i 2-3 år.

Motor/drivverk/understell:
- JDM 7M-GTE
 R154 (ny original clutch/trykkplate mars 2010)
 3" Downpipe m/elbow
 3" Test Pipe
 3" Cat-back (strake rør)
 HKS SSQV dumpventil
 APR studs
 NGK Ignition Wire
 NGK Iridium IX tennplugger
 Gates Racing Timing Belt
 Apexi Power luftfilter
 Samco Hoses(rød)
 Polert tennpluggplate
 Gjennomsikting registerreimdeksel
 CXracing Intercooler 2.5" Pipes
 Koni dempere
- Svart skinn gir/håndbrekk/midtkonsoll
 Blitz turbotrykksmåler
 Auto Meter Sport-Comp II oljetrykksmåler
 Lo-Tek 3 Gauge Pillar Pod
 TRD girkule
- Lakkert Original Toyota rød(metallic)(oktober 2009)
 Klare blinklys foran
 Klare hovedlykter
 Opel Calibra hjulbuer
- Hjemmelaget hattehylle(trukket i svart sky(stoff))
 2xJBL T595 Limited 16x9
 1xJBL 1000W 12" Performance
 Pioneer DEH-1100MP spiller
 A/D/S 700.5 amp
- VIPER 5902 2-Way alarm(m/fjernstart)
- Flex-a-lite doble el-vifter
 Polert hardpipe innsugsrør(turbo)
 Sparco Intercooler
 Oljefilter Re-location kit
 Fjerne cruise-controll
 Fjerne A/C(?)
 18" ADR M-Classic felger
6. Juli:
Har nå kjøpt min første bil, nemlig en 1987 Toyota Supra! Bilen er foreløpig ikke EU godkjent foreløpig, grunnet rust bak, men årsavgiften er betalt. Det er endel rust i bagasjen og litt på hjulbuene bak samt litt under, men til det har vi allerede en person som skal gjøre jobben. Regner med å bruke 10-15.000,- på å få bilen i rimelig god stand, og jeg vil komme med mange updates og bilder av arbeidet
 Utenom rusten, som forøvrig er klar til rustsveising, så er det litt listeverk som må gjøres, AC må fikses(er nok bare å fylle gass) og generelt litt småting, bilen er jo tross alt 22 år gammel, og har nå stått stille i 2-3 år.

Sist redigert av Scotty den 17 aug 2010 19:59, redigert 6 ganger totalt.

Har sett denne på finn. Artig at den havnet her på forumet. Velkommen å Grattis med pen bil. Den ser jo egentlig veldig pen ut i lakken og ellers kosmetisk. Så blir nok knall dette
  Har sett denne på finn. Artig at den havnet her på forumet. Velkommen å Grattis med pen bil. Den ser jo egentlig veldig pen ut i lakken og ellers kosmetisk. Så blir nok knall dette 

Gratulerer med "ny" bil! Du kommer ikke til å angre. Det har aldri jeg gjort. Knall bil!
 Gratulerer med "ny" bil! Du kommer ikke til å angre. Det har aldri jeg gjort. Knall bil!