TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Vraket millionbil pÃ¥ vei til registrering

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#41264  av angrykid

kjipt da. :-/

#41269  av chris

Bummer det der da :P

Men det som forundrer meg mest, er at de på bilforumet.net klarte å sette i gang en krangel om hvorvidt man kan le av det eller ikke... DET er til å le av det :D

#41270  av FalcoN

hi itj shett så my innpå der før, men satt å lest litt idag...dæm krangle om ALT!! :roll:

#41271  av chris

FalcoN skrev:hi itj shett så my innpå der før, men satt å lest litt idag...dæm krangle om ALT!! :roll:
Skrev hva jeg mente jeg :)

#41276  av mr.veilsidewankel

regner med at det blir noen tøffe år på jobben uten lønn ja :D
blir som med donald det der. arbeide ned med 50øre timen i en periode på 230år, som fortjent.

Bilforummet er en håpløs drittplass. alt for stor og alt for få/dårlige moderatorer. dette derimot virker som et ganske trivelig forum, med en grei tone mellom medlemmene, thumbs upp

#41280  av chris

mr.velsidewankel skrev:Bilforummet er en håpløs drittplass. alt for stor og alt for få/dårlige moderatorer. dette derimot virker som et ganske trivelig forum, med en grei tone mellom medlemmene, thumbs upp
Det er det inntrykket alle har av oss.
Velkommen til forumet forresten :)

#41289  av sindrejl

mr.velsidewankel skrev:regner med at det blir noen tøffe år på jobben uten lønn ja :D
blir som med donald det der. arbeide ned med 50øre timen i en periode på 230år, som fortjent.

Bilforummet er en håpløs drittplass. alt for stor og alt for få/dårlige moderatorer. dette derimot virker som et ganske trivelig forum, med en grei tone mellom medlemmene, thumbs upp
Blir rimelig lei av kranglinga og drittslenginga ja.. :/
Angående fyren som svinekjørte porscha.. er jo egentlig ikke synd i ham når han villmannskjører med en uregga bil ;)

Og velkommen til forumet ;)

#41332  av chris

sindrejl skrev: Angående fyren som svinekjørte porscha.. er jo egentlig ikke synd i ham når han villmannskjører med en uregga bil ;)
En ting er at bilen er uregga. Det som er værre, er at den er lånt. :)
Dreit seg godt der ja. Og som en skrev på bilforumet.net.. han var jo ikke på vei til biltilsynet, for det ligger i en annen retning :P

#41361  av spkstrp

hehe ja.. da er man litt blåst og fortjener det som måtte komme :roll:

#41375  av jan-erik

Regner med bilen var forsikret med kasko. Ikke noe problem å forsikre en bil på rammenr. I prøveskiltene ligger kun ansvarsforsikring.

Så var bilen forsikret med kasko så ordner nok dette seg helt fint, minus litt bonustap da. Når du henter en Porsche inn en Porsche til rundt millionen så tror jeg folk er lure nok til å forsikre den fra de begynner å kjøre f.eks i Tyskland etter å ha hentet bilen.

#41395  av funkes

jan-erik skrev:Regner med bilen var forsikret med kasko. Ikke noe problem å forsikre en bil på rammenr. I prøveskiltene ligger kun ansvarsforsikring.
Han hadde nok kasko på skiltene :)
Du får ikke kaskoforsrikring på dagsprøvemerker (klistremerkeskiltene),
men på årsprøvermerkene er det ikke noe problem, der betaler du et fåtall kroner i året for å forsikre biler til en viss gjennomsnittspris.

:)

#41406  av jan-erik

funkes skrev:
jan-erik skrev:Regner med bilen var forsikret med kasko. Ikke noe problem å forsikre en bil på rammenr. I prøveskiltene ligger kun ansvarsforsikring.
Han hadde nok kasko på skiltene :)
Du får ikke kaskoforsrikring på dagsprøvemerker (klistremerkeskiltene),
men på årsprøvermerkene er det ikke noe problem, der betaler du et fåtall kroner i året for å forsikre biler til en viss gjennomsnittspris.

:)
Stemmer det ja, så ikke hva slags kjennemerker som sto på den. Men er jo ikke alle som får slike årsprøveskilt. Du må vel legitemere bruken ganske godt, dvs. ha registert firma som driver bilomsetning. I tillegg må du ha kjøreseddel på hvor du skal kjøre og formål. Vet om noen som brukte dette til å kjøre rundt i Porsche'r og fete dyre Mercer uten å ha betalt avgift, så politiet/biltilsynet har inndratt noen slike skilt her i Hønefoss.

#41527  av Kjelliken

:oops: kan vel ikke si annet enn at dett må ha vert rimelig flaut fra sjoførens side.
Har vel mindre tillit fra sjefen no tenker jeg. :shock:
kan du levere disse pennene til sekritæren min i andre rommet.... nei ven du mister dem bare og knekker dem best jeg leverer dem sjøl... :roll:

#44004  av tahustvedt

Ser ut som en GT2. :shock:

Hvordan foregår en sånn sak? Hvis for eksempel en kompis vraker bilen min... har han da ansvaret?