TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Celica GT four med CS panser kjørte igjennom setermoen/bardu

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#40490  av Remi

Så denne bilen i Tromsø for ikke så veldig lenge siden.. det kjøres mye celica her i byen... kansje man må drive litt reklame for og få flere med i klubben!

#40513  av angrykid

tror nesten vi må gjøre det, ja. alt av toyota sportscars her på setermoen tror jeg er med i klubben..

har i allefall ikke sett andre enn min og 2fast4u sin.. :-(

#40589  av Remi

Hm.. den bilen du så den sto oss harila her nor æ va der på tirsdag trur æ det va.. for dem som ikke vet kem harila e så e det dem som selger toyota i troms! er det mange fra ts-ogn i bardu ?

#40622  av angrykid

så vidt meg bekjent er det bare 2 fast 4u og meg som er medlemmer og som har toyota sportsbil her i bardu, men vet av en rød en på bardufoss.. har ikke fått snakket med vedkommede enda, men skal se om jeg får tak på han i løpet av neste uke/helg

#40643  av @lpher

Remi skrev:Så denne bilen i Tromsø for ikke så veldig lenge siden.. det kjøres mye celica her i byen... kansje man må drive litt reklame for og få flere med i klubben!
"Kankje" Remi?!!! LOL :D

@lpher

#40646  av spkstrp

hehe, ja.. Men Mr2 og supra er det heller dårlig med om jeg ikke tar helt feil (nyere type iafall)

#40658  av sindrejl

@lpher skrev:
Remi skrev:Så denne bilen i Tromsø for ikke så veldig lenge siden.. det kjøres mye celica her i byen... kansje man må drive litt reklame for og få flere med i klubben!

@lpher
*kremt* .. han sa kansje ;) *rette på alf også* :D :D

#40697  av angrykid

sindrejl skrev:
@lpher skrev:

@lpher
Hehe.. som man sår så høster man, er det ikke det dem sier alf? :D

#40769  av Remi

alpher der datt æ av :roll: hehehehe spkstrp Tromsø ? kor i tromsø? vell det går noen supraer her i byen.. men ikke av nyere modeller går noen fra 89vet jeg.. og så går den en mr2 på kvaløya, og 2 celica cs på Tromsøya en rød og en grønn blå? og så er det en gul mr2 atme stakkevollan en plass.. :) har oversikten jeg vet du :) altså det går så sykt me celicaer her at man må drive en liten kampanje :) Toyota i Tromsø har solgt 270 biler siden nytt år ;)

#40803  av @lpher

angrykid skrev:
sindrejl skrev:
@lpher skrev: "Kankje" Remi?!!! LOL :D

@lpher
Hehe.. som man sår så høster man, er det ikke det dem sier alf? :D

LMAO....story of my life man! :D

@lpher

#40804  av @lpher

Remi skrev:alpher der datt æ av :roll:
Å dele ut TS-OGN kort....det er noe man bare GJØR....og ikke bare 'kanskje' gjør...det var det jeg forsøkte å formidle ihvertfall :D

@lpher

#40934  av Remi

heeh.. altså har ikke printer jeg :/ så vis du sende noen kort så skal æ vell få gjort det :)
 #41089  av 2fast4u

angrykid skrev:i dag, rundt klokken seks halv sju tenker jeg. blond pie som kjørte.

Noen som vet hvor denne holder til?
Kan det være denne ?
Holder til på Otterå i Salangen, trur den brukes kun om sommeren,
eier er en voksen kar (50+) og steller bilen som gull.
Bilen er rød (Super Red) med CS panser.
Vedlegg
Celica ST185_2.jpg
Celica ST185_2.jpg (73.85 kiB) Vist 1868 ganger

#41267  av Remi

ka det der e slags program ? :p