Hehe. Da har jeg kommet tilbake jeg også, og etter en god natts søvn, så fikk jeg lagt de ca 132milene tur retur reisen på is.
Den kommer til å få en flott plass Gossi! Var kjempekoselig å komme på besøk til dere

Er nok ikke siste gangen du ser til meg skal du vite.
Den vil bli behandlet meget pent. Har allerede store planer for den. Og som @lpher sier så er jeg en veldig forsiktig sjåfør

Litt VEL forsiktig kanskje

Men nå er jo de fleste her inne litt mer erfarne bilførere enn meg også og jeg er ikke en fyr som tar noen sjanser i trafikken. Er det noe jeg har respekt for så er det nettopp trafikken. For UANSETT HVOR GOD du er bak rattet, så kan du aldri kontrollere de foran deg. Har sitti på med alt fra de som overgår sine evner bak rattet og som har null respekt for trafikken, til de mer erfarne som klarer og samtidig vet hvordan de skal oppføre seg bak rattet i normal og hastig fart. Og en ser stor forskjell på de.
I mitt tilfelle så er det mer det å vite at jeg har en flott bil som jeg kan kjøre med glede som er tingen. Selfølgelig klarer jeg å dundre turtalssperra nede i 6-7000rpm, og plassere den i over 200 på veien. Men gleden min blir ikke fult den samme, som en virkelig erfaren sjåfør.
EDIT: Til dere som ønsket å ha et lite treff der ede så må jeg beklage at det ikke ble noe av. Vi hadde et tidsskjema vi måtte holde oss til, og vi rakk akkrat den siste ferga her i trondheim med nøyaktig 2min
Vi får ta det en annen gang

They say, "Evil prevails when good men fail to act." What they ought to say is, "Evil prevails."
91. Toyota Mr2 2.gen Turbo