TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bye bye....

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #39624  av Gossi

So long min kjære Mr2. Vi har hatt en fin tid sammen. Du var trofast. håper Cameleon også er snill. Hvis ikke så kommer det til å gjøre vondt i mitt hjerte. :cry: :cry: :cry:

Vi får møtes igjen.

PS: til dere i Trondheim; Pass på at gutten er snill med bilen min. 8)
Vedlegg
Mr2_2.jpg
Mr2_2.jpg (46.42 kiB) Vist 733 ganger

#39636  av CelicaTurbo

i det minste vet du at det er en entusiast som overtar :)

#39638  av Gossi

Det er det som er godt å vite. At han som har kjøpt den vet hvordan er MR2 er, og at han kommer til å passe på den. Har vært borti og solgt tidligere biler som har blitt behandlet som dritt. Det er ikke moro når man selv har passet så godt man kunne på de...

Stoler på Mr. Cameleon jeg. Virker som en ordentlig kar, men skinnet kan vel bedra. :)

#39650  av Kjelliken

:D Det er så sant som om jeg skulle sagt det selv Gossi..
Solgte en corolla jeg hadde bygget selv for noen år tilbake og den har ikke akkurat
fått beste behadlingen av den eieren. Det verste er at de prøvde seg og ligge skylden på meg at bilen ikke tålte deres
Rett og slett skam kjøring to år etter salget.. Nei de skulle hatt i ræven med øks..
Men nå har de solgt bilen til en gut som er meget interesert i bil og den er nå på bedringens vei..
:wink: gått og vite..

#39682  av Gossi

Kjelliken skrev::D Det er så sant som om jeg skulle sagt det selv Gossi..
Solgte en corolla jeg hadde bygget selv for noen år tilbake og den har ikke akkurat
fått beste behadlingen av den eieren. Det verste er at de prøvde seg og ligge skylden på meg at bilen ikke tålte deres
Rett og slett skam kjøring to år etter salget.. Nei de skulle hatt i ræven med øks..
Men nå har de solgt bilen til en gut som er meget interesert i bil og den er nå på bedringens vei..
:wink: gått og vite..
he he... Helt enig Kjelliken. Jeg vil ikke vite hvordan gamle Corollaen min har det. Det er bilen jeg er mest glad i av alle jeg har eid. Den og min andre favoritt en Honda Coupe er langt vekk. Heldigvis...

#39687  av chris

Vi skal passe på bilen din :)

Og.. Kim (cameleon) ER en ordentlig kar, som kjører veldig pent også :)

#39700  av Gossi

he he... Jeg regner med at Kim er en kjempekar. Han har iallefall vært det til nå. Hyggelig folk i Trondheim. :)

Chris: Du må ikke skru på bilen til Kim. :D

#39702  av @lpher

Vemodige greier det dær ja :) Gammel-celican min fikk ikke helt det livet den hadde med meg da jeg solgt den...er jeg redd...lakkert om to ganger....blå...så fikk den smake fjellvegg...ble omlakkert i sølv...sølv er definitivt ikke fargen på ST18x spørr du meg :-)

Men jeg vet bilen din kommer til å få det bra...Kim er faktisk den av oss TS-OGN trøndere som kjører penest skulle jeg tro :)

@lpher

#39705  av cameleon

Hehe. Da har jeg kommet tilbake jeg også, og etter en god natts søvn, så fikk jeg lagt de ca 132milene tur retur reisen på is.

Den kommer til å få en flott plass Gossi! Var kjempekoselig å komme på besøk til dere :wink: Er nok ikke siste gangen du ser til meg skal du vite.

Den vil bli behandlet meget pent. Har allerede store planer for den. Og som @lpher sier så er jeg en veldig forsiktig sjåfør :D Litt VEL forsiktig kanskje :lol: Men nå er jo de fleste her inne litt mer erfarne bilførere enn meg også og jeg er ikke en fyr som tar noen sjanser i trafikken. Er det noe jeg har respekt for så er det nettopp trafikken. For UANSETT HVOR GOD du er bak rattet, så kan du aldri kontrollere de foran deg. Har sitti på med alt fra de som overgår sine evner bak rattet og som har null respekt for trafikken, til de mer erfarne som klarer og samtidig vet hvordan de skal oppføre seg bak rattet i normal og hastig fart. Og en ser stor forskjell på de.

I mitt tilfelle så er det mer det å vite at jeg har en flott bil som jeg kan kjøre med glede som er tingen. Selfølgelig klarer jeg å dundre turtalssperra nede i 6-7000rpm, og plassere den i over 200 på veien. Men gleden min blir ikke fult den samme, som en virkelig erfaren sjåfør.

EDIT: Til dere som ønsket å ha et lite treff der ede så må jeg beklage at det ikke ble noe av. Vi hadde et tidsskjema vi måtte holde oss til, og vi rakk akkrat den siste ferga her i trondheim med nøyaktig 2min :D
Vi får ta det en annen gang :wink:

#39711  av @lpher

cameleon skrev: Hehe. Da har jeg kommet tilbake jeg også, og etter en god natts søvn, så fikk jeg lagt de ca 132milene tur retur reisen på is.
Bilder...av bilen på trøndersk jord?!! :lol:
cameleon skrev:
Og som @lpher sier så er jeg en veldig forsiktig sjåfør :D Litt VEL forsiktig kanskje :lol:
No such thing! :D
cameleon skrev:
Men nå er jo de fleste her inne litt mer erfarne bilførere enn meg også og jeg er ikke en fyr som tar noen sjanser i trafikken. Er det noe jeg har respekt for så er det nettopp trafikken. For UANSETT HVOR GOD du er bak rattet, så kan du aldri kontrollere de foran deg. Har sitti på med alt fra de som overgår sine evner bak rattet og som har null respekt for trafikken, til de mer erfarne som klarer og samtidig vet hvordan de skal oppføre seg bak rattet i normal og hastig fart. Og en ser stor forskjell på de.
Better believe it :)

@lpher

#39715  av Gossi

@lpher: Hvis du får se bilen til Kim, noe jeg regner med at du gjør, ikke mobb opplegget til frontsettet. :lol: Ting tar tid. Regner med at det blir i orden på trøndersk jord.

Cameleon: Det var helt sinnsykt hvor flaks dere hadde med båten! Hadde vært litt surt og mistet siste turen as... Men. Skjebnen vet du... :wink:

#39718  av cameleon

@lpher: Det blir bilder om ikke lege :wink: Skal bare få gjort noen småting med den først hehe. Som å få lagt om til 17" :mrgreen: Blir ikke noen bilder av den med hjulkapslene på her i gården nei :mrgreen:

Gossi: Ja det var kjempeflaks at vi nådde båten. Hadde vært nedtur å kope på ferga i 6 timer. Har aldri hørt pappa banne så mye osm da vi var i Støren og hadde igjen en 45 min til ferga gikk :mrgreen: Tror nok gud ble litt redd akkurat i det tilfelle hehehe. Var nok derfor vi rakk ferga :lol:

#39723  av Gossi

HA ha! Uten å fornærme noen som helst. Tror ikke faren din klarer å skremme Gud. Han så litt for snill ut til det... :D

Og PS: Ikke mobb de fine originale hjulkapslene! :lol:

#39724  av @lpher

Gossi skrev:@lpher: Hvis du får se bilen til Kim, noe jeg regner med at du gjør, ikke mobb opplegget til frontsettet. :lol: Ting tar tid. Regner med at det blir i orden på trøndersk jord.
Fear not :-)

@lpher

#39725  av @lpher

cameleon skrev:@lpher: Det blir bilder om ikke lege :wink: Skal bare få gjort noen småting med den først hehe. Som å få lagt om til 17" :mrgreen: Blir ikke noen bilder av den med hjulkapslene på her i gården nei :mrgreen:
LOL..bra :-)

@lpher