TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Japsetreffet 2003

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #2261  av CelicaTurbo

Mange vet om japsetreffet i mai i år som 200SX-OGN arrangerte. De prøver å få til det samme for neste år i mai, da i litt mer arrangerte former. Det blir nok en like stor suksess om ikke enda artigere.

Jeg satser på at vi da stiller litt mer manntallig opp under en fane for oss toyotaer, gjerne med samlet oppstilling om det er mulig :)

#2263  av PwRmAd

Ring inn en bombetrussel :twisted: j/k så det blir uttsatt til Juni!! lol
Da blir jeg med..

Chris

#2265  av henningl

hehehe.... 1 oktober får vi svar på når vi får banen.. men det blir nok i mai :) men slapp av.. vi skal nok få laget film i år også :P

Forøvrig skal vi prøve å fikse oppstilling for klubbene.. så dere får nok en fin plass skal dere se :) selvfølgelig om dere kommer innen rimelig tid da..

#2270  av CelicaTurbo

skal nok være der tidsnok ja.. men, får planlegge slike ting når vi vet når dere får banen, så sant Norsk Trafikksenter ikke fikk skrekken etter forrige gang dere arrangerte :) (med tanke på enkeltes svinkjøring over gress og hinder)

#2380  av Dalan

ct20b skrev:Ring inn en bombetrussel :twisted: j/k så det blir uttsatt til Juni!! lol
Da blir jeg med..

Chris
hehe, ja, ring inn bombetrussel, så det blir utsatt til juni/juli
da kan det hende jeg kan bli med også :twisted:
hvis ikke må jeg vel være tilskuer da også.. :roll:

#2384  av CelicaTurbo

jeg tror nok at hele banen er oppbestillt for hele 2003 innen nyttår så det blir nok snarere avlysning fremfor utsettelse om noen skulle ringe inn bombetrussel.. 8)

#2385  av Dalan

Ring nå da, og si at du driver og utvikler en bombe som er ferdig sånn rundt Mai-tider, hvis alt går som planlagt... 8)
:roll:
jaja... må vel bli en gammal Corolla eller no da hvis jeg skal være med under Toyota da.. hmm.. :cry:

#2387  av CelicaTurbo

om du kommer kjørende i noe annet så tror jeg ikke vi kommer til å nekte deg å stå bland våre biler og beundre de hehe :)

#2388  av Dalan

hehe, blir nok mest beundring istedet da ja
men kan jo være lurt det, få litt tips om hva som er viktig ved kjøp og litt sånne ting.. jaja :)
men en ting er sikkert, I'll be there! :wink:

#2393  av CelicaTurbo

Er nok et fint sted å få tips angående kjøp ja og litt mer sammenligningsgrunnlag når du skal titte etter egen bil :)

#2399  av Dalan

jess, er nok ikke dumt det :)