TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Svart Celica MK7 Veilside

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #39315  av kake

I Åmot i 15- tiden mandag 5.April. Hadde Veilside styling, og veilside-merke bak. Stor blank loffvarmer bak! Meget tøff bil.

#45808  av densortecelicaen

Jeg holder jo til i vikersund så det er ikke langt til åmot.. håper du har sett den etter 15 mai ... fordi nå har det skjedd noe mer med den.. se i vi menn bil..neste uke isåfall.. har ikke lov til og vise bildene ennå så jeg må drøye det.. :wink:

#45809  av densortecelicaen

Jeg holder jo til i vikersund så det er ikke langt til åmot.. håper du har sett den etter 15 mai ... fordi nå har det skjedd noe mer med den.. se i vi menn bil..neste uke isåfall.. har ikke lov til og vise bildene ennå så jeg må drøye det.. :wink:

#45810  av chris

densortecelicaen skrev:Jeg holder jo til i vikersund så det er ikke langt til åmot.. håper du har sett den etter 15 mai ... fordi nå har det skjedd noe mer med den.. se i vi menn bil..neste uke isåfall.. har ikke lov til og vise bildene ennå så jeg må drøye det.. :wink:
har hørt noe rykter om dette ja ;)

#45814  av densortecelicaen

her er et bilde jeg tok i går... på brygga rica havna på tjøme..
Vedlegg
ATT00168.jpg
ATT00168.jpg (15.73 kiB) Vist 1477 ganger